Kirjoitettu Helmikuu 22, 2007 Vuosi taas vierähtänyt...onko homma vielä harkinnassa? Olisi kiva saada tuollainen lätsä... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 22, 2007 FSnordic-logolla varustettuja paitojahan tuossa syksymmällä tilattiin (pari yksittäiskappaletta vielä jäljellä, lisätietoja allekirjoittaneelta), joten seuraavaksi voisi olla aika teettää ilmailuihmisille FlightForumin logolla varustettu lätsä/paita/stringit/haalarit tms Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 22, 2007 FSnordic-logolla varustettuja paitojahan tuossa syksymmällä tilattiin (pari yksittäiskappaletta vielä jäljellä, lisätietoja allekirjoittaneelta), joten seuraavaksi voisi olla aika teettää ilmailuihmisille FlightForumin logolla varustettu lätsä/paita/stringit/haalarit tms Ja sitten meille natsimoderaattoreille Flightforum.fi-koppalakki Ja admineille nahkahousut Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 22, 2007 Entäs sellainen rahastajanlaukun kokoinen FSN-vyölaukku? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 22, 2007 Itseäni ei tuo lippahattu niin paljoa kiinnosta, mutta olen juuri käynyt kauppaa lippiksistä, kauluspaidoista, fleeceista, pikeepaidoista..... Tiedän erään edullisen brodeeraamon, joka toimittaa tarvittaessa pieniäkin eriä joustavasti. Jos joku tätä projektia alkaa vetämään ja haluaa lisätietoja, niin yksityisviestiä minulle. Niin ja itselläni ei ole ko. yrityksen kanssa mitään muuta tekemistä, kuin olen heidän asiakkaanaan. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla