Kirjoitettu Toukokuu 24, 2005 Siinänän tietenkin pitää olla propelli! //Tuomas Hah ehdottomasti paras ehdotus tähän mennessä! Fsn-rupelihatun hankkimista voisi jo harkita. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 24, 2005 Minäkin olen jo täällä pariinkertaan ehdotetun kangasmerkin (jossa on yksinkertaisesti vaan FSN-logo) kannalla, mutta voisin ehkä tuon lippiksenkin tilata. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 24, 2005 Hah ehdottomasti paras ehdotus tähän mennessä! Fsn-rupelihatun hankkimista voisi jo harkita. Tuollaiset propellit kuuluu 4v pikkupojan lippikseen Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 24, 2005 Tuollaiset propellit kuuluu 4v pikkupojan lippikseen ; ) Samaa mieltä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 24, 2005 Tuollaiset propellit kuuluu 4v pikkupojan lippikseen Sopii myös aikuiselle miehelle, joka katselee lentokoneita ihan yhtä lasittunut katse silmissään, kuin 4-vuotiaat pikkupojatkin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 25, 2005 No niin, nyt alkaa näyttämään siltä, että kiinnostusta löytyy lakkia kohtaan ihan hienosti ja tämä antaa minulle suuntaa tilausmäärästä. Mutta yritän saada vielä tämän viikon aikana näytille mallin lakista ja ensi viikon alussa mallilakin siis brodeerauksilla/teksteillä niin sitten voidaankin aloittaa varsinaisten tilausten vastaanotto. Sopii myös aikuiselle miehelle, joka katselee lentokoneita ihan yhtä lasittunut katse silmissään, kuin 4-vuotiaat pikkupojatkin. Ja sitenhän meidän maine kasvaisi vaan entuudestaan. Jaahas, taas yksi siitä poppoosta Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 25, 2005 Kyllähän se lippalakki olisi ihan hyvä juttu, juu. Kunhan ei ole liian syvä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 25, 2005 Terve! Kyllä kiinnostaa. Semmoinen perussimppeli lakki olisi ihan kiva. (Semmoinen VF tyylinen lakki, joka on sopivan yksinkertainen) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 25, 2005 Kunhan ei ole liian syvä. Kunhan ei ole myöskään pähkinänkuori potkupallon päällä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 27, 2005 En minäkään varmaan kannusta sitä propelli-juttua. Peruslakki, jota tulisi käytettyä vain kentillä. En yleensä käytä lakkia muutakuin talvella. Ehdotuksia!! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 28, 2005 En minäkään varmaan kannusta sitä propelli-juttua. Peruslakki, jota tulisi käytettyä vain kentillä. En yleensä käytä lakkia muutakuin talvella. Ehdotuksia!! Ei sitä propellia siihen lakkiin tosiaankaan. Iltalehden lööppi: "Salaliitto: Propellipäiset ihmiset lentokentällä" Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 28, 2005 Kai sen propellin sitten saa aina tarpeen vaatiessa pois? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 31, 2005 No niin, nyt alkaa näyttämään siltä, että kiinnostusta löytyy lakkia kohtaan ihan hienosti ja tämä antaa minulle suuntaa tilausmäärästä. Mutta yritän saada vielä tämän viikon aikana näytille mallin lakista ja ensi viikon alussa mallilakin siis brodeerauksilla/teksteillä niin sitten voidaankin aloittaa varsinaisten tilausten vastaanotto. Ja sitenhän meidän maine kasvaisi vaan entuudestaan. Kiinnostusta lakkia kohtaan tosiaan löytyy hienosti, tuotteen toimittajan/-mallin valintaprosessi on vähän kesken, muutamilla edustajilla tuntuu kauppa käyvän ihan kiitettävästi kun ei oikein asian käsittelyt etene, mutta tämä vaan ilmoitusluontoisena asiana, että asia on toki työnalla ja projekti toteutetaan heti kun asiallinen tuote JA toimittaja löytyy... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 20, 2005 Kiinnostusta lakkia kohtaan tosiaan löytyy hienosti, tuotteen toimittajan/-mallin valintaprosessi on vähän kesken, muutamilla edustajilla tuntuu kauppa käyvän ihan kiitettävästi kun ei oikein asian käsittelyt etene, mutta tämä vaan ilmoitusluontoisena asiana, että asia on toki työnalla ja projekti toteutetaan heti kun asiallinen tuote JA toimittaja löytyy... Tähän asiaan vähän tilannepäivitystä. Pyysimme useasta eri mainoslahjoja yms. myyvistä yrityksistä tarjouksia 50-100 kpl:sta brodeerattuja lippiksiä. Viime metreille oli kaksi toimittajakandidaattia mukana eli Texcap ja mainoslahjat.com. Molemmat tekivät kilpailukykyiset tarjoukset ja tilaushetki läheni ja viimeisiä tarkennuksia tehtiin, sitten loppui molempien toimittajien mielenkiinto asiaan?. Ensin toiselta vastauksien tulo viivästyi ja toinen lopetti vastaamisen kokonaan. Aikataulullisista syistä johtuen projektin toteutus siirretään tulevaisuuteen. Ja jos joku taho joka näitä brodeerauksia hoitaa näkee tämän ja olisi kiinnostunut toimimaan yhteistyössä kanssamme, niin ottakaa yhteyttä: teemu.vappula(at)fsnordic.net Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 20, 2005 Tähän asiaan vähän tilannepäivitystä. Pyysimme useasta eri mainoslahjoja yms. myyvistä yrityksistä tarjouksia 50-100 kpl:sta brodeerattuja lippiksiä. Viime metreille oli kaksi toimittajakandidaattia mukana eli Texcap ja mainoslahjat.com. Molemmat tekivät kilpailukykyiset tarjoukset ja tilaushetki läheni ja viimeisiä tarkennuksia tehtiin, sitten loppui molempien toimittajien mielenkiinto asiaan?. Ensin toiselta vastauksien tulo viivästyi ja toinen lopetti vastaamisen kokonaan. Aikataulullisista syistä johtuen projektin toteutus siirretään tulevaisuuteen. Ja jos joku taho joka näitä brodeerauksia hoitaa näkee tämän ja olisi kiinnostunut toimimaan yhteistyössä kanssamme, niin ottakaa yhteyttä: teemu.vappula(at)fsnordic.net Outoa Mainoslahjojen kohdalla... Tuntuu olevan ilmeisesti kesäsesonki päällä. Itse teetimme firmassamme tennispaitoja brodeerauksella ja homma hoitui (200 kpl) viikossa. Toisaalta saivat kunnon hinnan... Nyt lähtee noottia itseni puolesta Kakon Matille... :-* Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 21, 2005 No onpas reiluja firmoja mutta ei nuo suomalaiset lätsän teko firmat tähän lopu. http://www.sanser.fi http://www.mm-tuote.fi Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 21, 2005 Oletteko kysyneet Eteläntuonti oy:ltä tarjousta? Ainakin kun katsoo firman hintoja ja minimitilausmäärää niin olisi siinä 5 euron tietämillä/kpl hatut ton puljun kautta jos tilaa 100kpl:n minimierän. Jos taas tilaa 500 kpl niin kpl hinta olisi siinä 2,50-2,80 euroa Itse olen tilaamassa ton firman kautta muutamaa t-paitaa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 28, 2006 Nostetaas tätä aihetta Mä haluun lippiksen.. Flightforum.fi mallinen käy myös ! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 28, 2006 Mäki haluun lippalakin! Tietysti pinssin ja kangasmerkin lisäks 8) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 28, 2006 Mäki haluun lippalakin! Tietysti pinssin ja kangasmerkin lisäks 8) Joo ja T-paíta , takki ... ja tietty kalsarit ... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 28, 2006 Lippalakki oon aina kesäkuumalla must! 8) Pysyy "prossu" viileenä... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 28, 2006 Joo ja T-paíta , takki ... ja tietty kalsarit ... Mulle stringit! Homma taisi mennä jäihin kun firmat eivät lämmenneet ja Teemullakin ilmeisesti muita kiireitä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 28, 2006 Mulle stringit! Tarkoitat varmaankin, notta haluat persiöt. Käytetään niitä suomenkielisiä nimiä Homma taisi mennä jäihin kun firmat eivät lämmenneet ja Teemullakin ilmeisesti muita kiireitä. Kyllähän firmat varmasti lämpenee. Sitä vartenhan niitä on olemassa. Mutta tosiaan Teemulla taitaa olla aikalailla kiireitä... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 28, 2006 Nostetaas tätä aihetta Mä haluun lippiksen.. Flightforum.fi mallinen käy myös ! Onko siinä propeli kans? Sellanen mulle! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 28, 2006 Onko siinä propeli kans? Sellanen mulle! ja föönisteille hiustenkuivaaja Jani Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla