Kirjoitettu Elokuu 17, 2007 Minulla on lapsuusajoilta säästynyt saksalainen pelikorttisarja matkustajalentokoneista. Pakka on vuodelta 1984. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 17, 2007 Kävin tossa vähän läpi vanhempieni jäämistöä ja sieltä löytyi mielenkiintoinen postikortti ja T-paita. Tässä skannaukset postikortista, yritän jossain vaiheessa laittaa paidastakin kuvan. [ attachment removed / expired ] tomppa Olen nähnyt vastaavan Luffen kortin, mutta A300-koneella. Mihinköhän lie olen hukannut kortin jonka sain joskus naperona lomalennolta. Kuvassa oli mahdollisesti MD-80/DC-9 -ohjaamo. Olisiko jollakin skannausta samanlaisesta? EDIT: Kyseessä siis 90-luvun alkupuoli. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 17, 2007 Olen nähnyt vastaavan Luffen kortin, mutta A300-koneella. Minulla on saman sarjan Lufthansa-kortissa Boeing 737-200. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 17, 2007 Tuossa muutama poiminta omista kokoelmista Finncomm ERJ-145 [ attachment removed ] Lufthansalta 2kpl B747-400, A340-300 ja JU-52 [ attachment removed ] United B747-400 [ attachment removed ] SAS:n pöytäviiri [ attachment removed ] Kaikkea sekalaista [ attachment removed ] ... [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 17, 2007 Minulla on saman sarjan Lufthansa-kortissa Boeing 737-200. Ja minulla enemmänkin, n. 500 kpl kokoelma lentokonepostikortteja ja kokoelma kasvaa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 18, 2007 Mulla taitaa olla vain yksi kortti. Finskin DC-10:lla varustettuna. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 18, 2007 Mulla taitaa olla vain yksi kortti. Finskin DC-10:lla varustettuna. Hyvä kokoelman alkuhan sekin on. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 19, 2007 Jollain ranskalaisella välähtänyt. http://www.protu-154.com/forum/viewtopic.php?t=8227 Tarkoitus on siis tietysti matkiä tätä: http://www.airliners.net/open.file/1005872/L/ Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 23, 2007 [ attachment removed / expired ] Pistän näitä puhelinkorttikuvia tälle osastolle vaikka eivät nyt ihan rihkamaa olekkaan vaan käyttötavaraa sekä myös keräilytavaraa.Tämä neljän sarja edustaa Turun lentoasemia. [ attachment removed / expired ] Myös Ilmavoimat ovat edustettuina puhelinkorteissa. [ attachment removed / expired ] Vasemman yläkulman kortti kuvaa Turun nykyistä lentoasemaa. [ attachment removed / expired ] Osa pinssikokoelmaani.Tässä aiheena Finnair.Informoikaa jos jotain puuttuu. Finnair kuulemma lopetti pinssien jakamisen kun niitä päätyi lentokoneiden lattioille piikki ylöspäin jolloin päälle astuttaessa teki kipeetä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 23, 2007 Olen saattanut tästä 'mitalista' kysellä joskus ennenkin, mutta kertaushan on tunnetusti opintojen äitipuoli.. Jostain on aikoinaan kulkeutunut haltuuni seuraavanlainen Antonov AN-3:a esittävä 'mitali'. Mikä on ollut tämän tarkoitus? Kenelle näitä on annettu/myyty? Mikä on tuo takapuolen ( ) kuvio? Kaikki tieto on tervetullutta. EDIT: Mitalin halkaisija on 60mm, paksuus 5mm ja paino 120g. [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] -- Ari Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 24, 2007 Mihinköhän lie olen hukannut kortin jonka sain joskus naperona lomalennolta. Kuvassa oli mahdollisesti MD-80/DC-9 -ohjaamo. Olisiko jollakin skannausta samanlaisesta? EDIT: Kyseessä siis 90-luvun alkupuoli. Jotensakin muistelisin jaossa olleen ainakin Kympin ohjaamokuvalla varustettuja kortteja, ilmeisesti myös 11:n. Yssykkäkorttiin (ohjaamosta) minä en ainakan ole ikinä törmännyt, vaikka noita kortteja tulikin joskus hillotuksi vinot pinot. Täytyypä penkoa ne esiin jostain varaston syövereistä. -A- Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 24, 2007 Jotensakin muistelisin jaossa olleen ainakin Kympin ohjaamokuvalla varustettuja kortteja, ilmeisesti myös 11:n. Yssykkäkorttiin (ohjaamosta) minä en ainakan ole ikinä törmännyt, vaikka noita kortteja tulikin joskus hillotuksi vinot pinot. Täytyypä penkoa ne esiin jostain varaston syövereistä. -A- Jaa, saattaahan se olla näinkin. Ei oikein tuo muisti pelaa, kun puhutaan n. 12-14 vuoden takaisista tapahtumista. Menipähän sentään koneen valmistajan oikein. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 11, 2007 Finskiltä tuli joululahja etuajassa [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 12, 2007 Finskiltä tuli joululahja etuajassa Jääkaappimangeetteja vaiko ihan tavallisia lippulappuja? Keke Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 12, 2007 Jääkaappimangeetteja vaiko ihan tavallisia lippulappuja? Keke Jääkaappimagneettejahan ne... Unohtui mainita Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 12, 2007 Jääkaappimagneettejahan ne... Unohtui mainita Näyttikin jotenkin paksummalta tavaralta kuin mitä tavallinen A4 arkki edustaisi. Ei muutakuin oveen kiinni ja pelleilemään Keke Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 12, 2007 Mistä/Miten nuo jääkaappimagneetit sait? ??? Finskiltä tuli joululahja etuajassa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 12, 2007 Mistä/Miten nuo jääkaappimagneetit sait? ??? Minä sain myös nuo magneetit. Voi olla, että vaan Finnair Juniorit saa . Minulta löytyy myös noita Finnairin kuulokkeita ja puuhapakkauksia. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 13, 2007 Pilotille hauska joululahjavinkki = pilvitunkki ja bensasäämiskä. Motti kävis aina kakoamatta ja sää olis hyvä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 3, 2008 Erilainen nojatuoli: http://www.coolest-gadgets.com/20080203/b-52-ejector-seat-wont-launch-you-from-your-cubicle/ Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 5, 2008 Finskiltä tuli joululahja etuajassa [ attachment removed / expired ] Samanlainen tuli tännekkin! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 6, 2008 Täältä löytyy kaikkea mahdollista lentokoneen osista tehtyjä huonekaluja, yms. Tuotteet löytyvät gallerystä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 7, 2008 Täältä löytyy kaikkea mahdollista lentokoneen osista tehtyjä huonekaluja, yms. Tuotteet löytyvät gallerystä Tuolta monesti kuolannut tuota tähtimoottoripöytää ( tainnut mainitakin ). Näkisi rouvakin sellaisen ihmeen että olisi rätin kanssa pöydänkantta kiillottamassa että näkisi paremmin läpi..... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 18, 2008 Toinen näistä tuli tänään postiluukusta. Saatte arvata kumpi. [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 18, 2008 Nonnii! Waarallisia ovat nuo ex-Aero:n pinnit, kun käsi joutuu pakettiin... tsot tsot... Leikki leikkinä, Parane Pian Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla