Mikko Sokero

Hauskoja ilmailurihkamia

526 viestiä aiheessa

http://cgi.ebay.com/Pan-Am-South-Sea-Isles-Paul-Lawler-ORIGINAL-/280554590429?pt=Art_Posters&hash=item41525b50dd#ht_500wt_920

Ei taida olla aivan rihkamaa, lähtöhinta neljä donaa.. Hieno juliste, mulla on olkkarin seinällä tämmöinen. Reproduktio kuitenkin.

Mulla on olkkarin seinällä tinaversio tuosta. On kyllä pirun nätti maalaus.. ai siinä oli lentokonekkin kuvassa  ;D

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tiedä nyt sitten onko tämä rihkamaa vaiko eikö. Pitänee tuo tosin avata ja maistaa miltä maistuu. :)

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tiedä nyt sitten onko tämä rihkamaa vaiko eikö. Pitänee tuo tosin avata ja maistaa miltä maistuu. :)

Teet Laura tuonne Bon Appetít ketjuun kuvallisen raportin Battle of Britain teen avaamisesta ja valmistuksesta. Sitten kuvailet vuolain sanakääntein teen aromeja, vivahteita ja nyansseja. Bukeeta tietenkään unohtamatta.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mun tilaus tuli taannoin maailmalta, kyllä nyt kelpaa kulkea kuuma kahvi mukissa pitin maita ja mantuja....

ja tämä kello päätyi olohuoneen seinälle...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mun tilaus tuli taannoin maailmalta, kyllä nyt kelpaa kulkea kuuma kahvi mukissa pitin maita ja mantuja....

Kannattanee varmistaa että muki on tyhjä ennen kuin alkaa kattoa että mitäs tässä oikein lukeekaan.....  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämmöiset tuli hankittua itselle joululahjaksi. Elikkä Finskin kympistä vanhat penkit.

[ attachment removed ]

Ei taida ihan mennä rihkamiin, mutta tässä ketjussa oli kuva edellisistäkin penkeistä.., siispä näistäkin kuvatus tähän. Kuva on pokkarilla otettu, mutta menköön.

-T

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämmöiset tuli hankittua itselle joululahjaksi. Elikkä Finskin kympistä vanhat penkit.

Ei taida ihan mennä rihkamiin, mutta tässä ketjussa oli kuva edellisistäkin penkeistä.., siispä näistäkin kuvatus tähän. Kuva on pokkarilla otettu, mutta menköön.

-T

Tommoset olis kyllä kämpillä siistit. Istuinvyöt vain puuttuu  ;D

Paljonko kustansi ?

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mistä tollasseet penkit on hankittu? On muuten komeet!  :)

Kotimaisesta nettihuutokaupasta nuo spottasin.

Tommoset olis kyllä kämpillä siistit. Istuinvyöt vain puuttuu  ;D

Paljonko kustansi ?

Jani

Istuinvyöt puuttuvat, mutta nekin ovat jo hankinnassa. Hinta oli järkevä, jos sitä nyt voi edes johonkin verrata. Sanotaan, että moni sohva maksaa enemmän :)

-T

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ahkerasti tulee huuto.nettiä seurattuu, joten taisin bongata noi samat tuolit sieltä kans.. Hinta oli noille kuitenkin sen verran suolainen, että jätin ostamatta.. Eikös jossain kriisibusseissa tai pilipali-kirkkojen busseissa käytetä myös entisiä finnairin penkkejä tuoleina?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ahkerasti tulee huuto.nettiä seurattuu, joten taisin bongata noi samat tuolit sieltä kans.. Hinta oli noille kuitenkin sen verran suolainen, että jätin ostamatta.. Eikös jossain kriisibusseissa tai pilipali-kirkkojen busseissa käytetä myös entisiä finnairin penkkejä tuoleina?

Jeps, Finski on lahjottanut SPR:lle mm. vanhoja penkkejä kriisibussiin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tälläsen satuin löytämään fransmannivalmistajan kätköistä....muutama euro meni mut menköön...

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tulihan se!

(sorry kännykkäräpsy)

[ attachment removed ]

----------------------

Heitetään tähän jatkoksi

Tämä pepsipurkkidakota on hankittu Roomasta. Valmistuspaikka lienee jossain kaukoidässä.

[ attachment removed ]

Spark air force on tehty Kanadassa mukana seuranneen aitoustodistuksen mukaan. Hankittu Vancouverista.

[ attachment removed ]

Olen tulkinnut tämän Blenheimiksi. Blennu on hankittu kirppikseltä Lontoosta ja tarina kertoo että se on valmistettu sota-aikana vankilassa. Missä ja milloin, sitä tarina ei kerro. Materiaali vaikuttaisi jonkinlaiselle lyijyseokselle.

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Virgin Atlantic G-VFAB -avaimenperä varustettuna valoilla ja moottorin äänillä.

[ attachment removed ]

Air Force One -ovimagneetti.

[ attachment removed ]

Pärnu Air Show 1998:n tuliaisina -t-paita.

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on saman näköinen mutta Brittish Airwaysin väreissä :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on Finnairin väreissä tuollanen  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla