Guest juhake

Joskus multiplayeria?

138 viestiä aiheessa

Pähkäilin aika kauan, että laitanko tänne vai verkkolentämispuolelle, laitoin nyt tänne. Olisi mukavaa joskus heittää jonkun/joidenkin kanssa jonkinlaista pientä lentoa simun omalla multiplayerilla. Että jos jotain kiinnostaa, niin tähän vaan sitten viestiä. ;)

PS. Onko siinä simussa jo valmiina chat toiminto?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pähkäilin aika kauan, että laitanko tänne vai verkkolentämispuolelle, laitoin nyt tänne. Olisi mukavaa joskus heittää jonkun/joidenkin kanssa jonkinlaista pientä lentoa simun omalla multiplayerilla. Että jos jotain kiinnostaa, niin tähän vaan sitten viestiä. ;)

PS. Onko siinä simussa jo valmiina chat toiminto?

Onnistuu vaikka minun kanssa tuo multiplayer. Simussa on oma chat, mutta mun mielestä se on hieman "kompelö"

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu munkin kanssa onnistuu...vaan tuo aika välillä kortilla, mutta viikonloppuisin ainakin :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä minäkin voisin osallistua, mutta en ole varma onko aikaa, ja ihan ehdotuksena vaan että voitaisiin käyttää simun oman chatin sijasta vaikkapa teamspeakia, tosin tämä edellyttäisi sitä että jokaisella olisi mikki.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voishan sitä kävästä jotain vetämässä. Tuohan toki edellellyttää että kaikilla pitäisi olla ne koneet mitä muilla, että näkyvät oikein. Teamspeakkiakin voisi kyllä käyttää! Huomenna siinä 15.40 eteenpäin käypi minulle!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eihän sitä kuitenkaa kaikkien tarttee samalaisella koneella vetää ;D

Siinätapauksessa osa näkee sinut cessnana, ellei heillä ole samoja koneita!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, jos molemmilla on tuo ATR niin näkyy se tuona F1:n modelina! Serverin lentäjä määränhän saa päättää se joka laittaa serverin pystyy. Ja kukahan littaisi serverin, koska koneen pitäisi olla suht tehokas pyörittämään niin montaa konetta. Kaikilla ei toki tarvi olla samanlainen kone, mutta jos on joku mitä jollain ei ole simuun asennettu näkyy se cessnana.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Meittinkaa käy mp lentäminen lähes milloin vain... Minulla on myös erillinen serveri tietokone MP sessioita varten, serveri tukee 2002 ja 2004, ja eri simujen käyttäjät näkyvät toisille. Mutta edelleen on yksi ongelma: Koneet. Eli ellei toisella pelaajalla löydy simustaan asennettuna prikulleen samaa konetta, näkee pelaaja jolla ei ole toisen konetta, näkee toisen Cessna 172 tai omana koneenaan. Eli pitäisi sopia mitä koneita voi käyttää. Maksulliset ovat tietenkin tässä hankalia.

EDIT: Pystyisköhän ton kone ongelman hoitaa SB3? ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ainakin itsestäni olisi mukavaa lentää puljaa vaikka Vinkoilla tai joillakin vastaavilla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täytyisi sopia sallittavat koneet, jottei Cessnat ala vetelee 2 Mach ohi, kuten edellä mainittiin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Entäs säät? Laitetaanko 30 kt sivutuuli? :P

Säät saa asetettua serveriltä.

serveri: UK ATC, Reitti: EFHK-EFOU.

Sopiiko muille?

Minulle ei tuo UKATC servu käy, koska olen bannattu sieltä kaverini takia, joka alkoi kiroilemaan, ja bannasit varmuuden vuoksi minut kaverini lisäksi.. Tosin tuo on vain IP banni, eli enköhän tuonne pääse muutaman kk päästä...

Ja tuo matka voisi olla pidempi...

EDIT. Viestin "ulkoasua" paranneltu... ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulle käy. EFOUsta ei ole tehty sceneryä, vai? Koneeksi jokin turboprop tai mooney? Entäs säät? Laitetaanko 30 kt sivutuuli? :P

Sää saa olla mitä halua, mutta noista koneista en kyllä tiedä. Itse ajattelin jotakin bussia tai mädäriä :P Tuosta serveristä vielä, että jos Jaakko sitten laittaa sen IBM:sä sinne hyrräämään?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sää saa olla mitä halua, mutta noista koneista en kyllä tiedä. Itse ajattelin jotakin bussia tai mädäriä :P Tuosta serveristä vielä, että jos Jaakko sitten laittaa sen IBM:sä sinne hyrräämään?

Käyhän se... lasken juuri kestääkö IBM rasituksen...

Täytyy käydä hakee IBM uusi hiiri, päätti toi äskönen ottaa lopputilin ;D

IBM IP: 80.222.39.122

Ja IBMn hostaamat stats sivut: http://80.222.39.122:86/

Tällä hetkellä servu on online, testejä varten

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tarviiko koneen olla Finnairin? Miksei vaikka Pegasusta ynm. Olisi kiva kokeilla jotain uutta

Kaikilla ei varmaan innosta alkaa lataamaan jos kaikilla on eri kone ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmm mun mielestä ois paras että kaikki ottaa saman koneen TAI joku laittaa linkkiä ja listaa mitä kaikkia koneita on tulossa. Ite mitein Airbus A380 mutta sitten mitetin vähän aikaa että joku pienempi niin Airbus 320-200(?) sellasta.

Edit. Meinasin sittenkin ottaa iFDG a319

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Vieras
Tämä aihe on nyt suljettu uusilta viesteiltä.