Guest juhake

Joskus multiplayeria?

138 viestiä aiheessa

Pieni "heitto" tähän!

Olisiko joku valmis lentämään multiplayerilla Tiibetiin?

Koneina olisi Cessnat, ja lento voitaisiin suorittaa esim: sunnunntaisin lyhyinä lentoina alkaen EFHF ja päätyen Lhasaan.

Sceneryt ovat (Tibet) ladattavissa joko FLIGHTSIM.COM tai AVSIM.COM:ista

Itse lensin maailman ympäri (kesti 1,5v) ja tarkoituksena oli lentää vain Tiibetiin (nykyinen China) ikävä kyllä. Innostuin kuitenkin jatkamaan matkaa ja käväisin katsomassa MM. paikan jonne vuonna 72 putosi Fairchild, jonka eloonjääneet taistelivat hengestään syömällä tovereidensa ruumiita, koska muuta ravintoa ei ollut enään saatavilla (tämä siis Chilessä). Tulihan matkalla bongailtua myös vähemmän dramaattisia kohteita, mutta aika kiva reissu oli kaiken kaikkiaan!

T: Mika

Mä olisin ihan valmis tohon "koitokseen" mikäs siinä. Olen muuten nähny kyseisen leffan missä oisko ollut rugby joukkue tippuu Chiilen vuoristoon ja syö kuolleita kavereita ja leffan nimi on Alive.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä voisin ehkä tulla ? ifdg a320 ois kone ainakin ilmestyn sinne mutta lentämisestä en tiiä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

HUOMIO!

Sovimme tuossa Jaakon kanssa, että huomenna otamme uusiksi, kun tänään hommat sanamukaisesti "kaatuivat".

Mukaan pääsee MAX 6 PILOTTIA nopeimmat siis pääsevät mukaan. Reittinä EFHK-ESSA (ei tarvitse olla Default!) Kaikki samat asiat pätevät, mitkä ovat tuossa tämänpäiväisen eventin ennakko summaryssa. Jos käy niin aloitetaan KLO:16:30!

Hei

Olen kiinnostunut tulemaan mukaan mikäli pääsen Learjet lentokoneella ja ei mittarilento. Voin aloittaa lentämisen kello 17:00 - 17:10  (Pitää mennä kotiin ensin.... :D)

Cathy

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja omalta osaltani tämä päättyi lyhyeen... Simu katui enkä enään uusiks jaksa ottaa kun simun saaminen kunnolla käyntiin vie runsaat viisi minuuttia, joten oli mukava lentää kun lensin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä niitä kuvia joista Kettinen puhui:

Varo vähän!

fsscr184.jpg

Kiivetään.

fsscr185.jpg

Lintuspottari Pete: "Tämä lintu on selvästikkin Airitusbussitus ja ylempänä on selvästo Boeingitus-seitsitus-nelotus-seitsitus"

fsscr186.jpg

Approutsissa - Apruotsissa - AutoPilot Ruotsissa  ;D

fsscr187.jpg

3/4 mukana olleista busseista

fsscr188.jpg

Kaikki mukana olleet(Labelssit tarkotuksella päällä):

fsscr190.jpg

Mukavaa oli, toivottavasti joskus uusiksi. Tällä kertaa IBM kesti hyvin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Finaalissa sinulla oli noin hyvä näkyvyys, itse näin valot vasta aivan kynnyksellä, mitään ei tahtonut näkyä. Mikäköhän minulla on vikana? ???

Cheat koodeilla, kirjota vaan "appgoodvisfin555" siis ton fin555 paikalle oma tunnus. ;)

No ei! ;D onko sulla jotain säähän liittyviä addonneja?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vain FSW:n cumulus ja dusk setti asennettu.

Saattaapi jompikumpi noista olla syypää. Serverillä näkyvyys on 5 mailia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos kuvista ja lentoseurasta! Mukavaa oli, varsinkin se minun ja sinun approach kuviot. :D Tota, nyt on kyllä jokin minulla hassusti: Finaalissa sinulla oli noin hyvä näkyvyys, itse näin valot vasta aivan kynnyksellä, mitään ei tahtonut näkyä. Mikäköhän minulla on vikana? ???

Mulla ihan sama vaikka ei olekkaan mitään addoneja laskeutumisessa näin vain lähestymis valot kiitoradalla näkyvyys n.1mileä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Servu näyttää olevan auki, joten tuleeko joku kanssani heittämään pari käpäriä vaikka EFHK:lla (fisd)?

Käykö puolelta? Voin antaa alkeellista ATCtä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaikki mukana olleet(Labelssit tarkotuksella päällä):

fsscr190.jpg

Mukavaa oli, toivottavasti joskus uusiksi. Tällä kertaa IBM kesti hyvin.

Kuvasta näkyy selvästi kuka on "pienin".  :P :laugh:

Kiitos mahdollisuudesta lentää Internetissä. Toivottavasti järjestätte lisää niin olen kiinnostunut tulemaan mukaan "häiritsemään" mikäli vielä haluatte.

Itse sain tämän kuvan otettua Ruotsissa. :)

[ attachment removed ]

Cathy

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

HUOMIO!!!

Jaakko pitää serveriään auki koko huomisen päivän. Ryhmälento alkaa klo.16:00 Reitti päätetään huomenna. Itse pääsen koulusta klo 13:00 ja tarkkailen servua "koko" päivän.

Ilmoittautuneet:

-Juha Kettinen, ?

-Lauri Lahtinen, default 737

-Jaakko Airasmaa, ?

Toinen yritys eli olisin tulossa taas IFDG A320.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En pääse. :( Pääsen työstä 16:00 ja pitää käydä kaupassa. Olisiko mahdollista aloittaa hieman myöhempään?

Cathy

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En pääse. :( Pääsen työstä 16:00 ja pitää käydä kaupassa. Olisiko mahdollista aloittaa hieman myöhempään?

Cathy

Eiköhän siellä joku ole myöhemminkin. Minä oli vielä askenkin läpäreitä avittamassa EFHKlla.  ;) Jos ei ole, niin sano täällä, että mukaan vaan!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

HUOMIO!!!

Jaakko pitää serveriään auki koko huomisen päivän. Ryhmälento alkaa klo.16:00 Reitti päätetään huomenna. Itse pääsen koulusta klo 13:00 ja tarkkailen servua "koko" päivän. Ja taas olisi rajoituksena se 6-7 pelaajaa.

Ilmoittautuneet:

-Juha Kettinen, ?

-Lauri Lahtinen, default 737

-Jaakko Airasmaa, ?

-Antti-Pekka Kuittinen, IFDG A320

Saako ehdottaa reittiä? EFHK-EKCH tai jos on liian pitkä niin EFHK-EFRO. Ja fisdin lisäosat.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saako ehdottaa reittiä? EFHK-EKCH tai jos on liian pitkä niin EFHK-EFRO. Ja fisdin lisäosat.

Kävisö EFROn sijasta EFKT (Kittilä)?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eiköhän siellä joku ole myöhemminkin. Minä oli vielä askenkin läpäreitä avittamassa EFHKlla.  ;) Jos ei ole, niin sano täällä, että mukaan vaan!

-läpäreitä avittamassa EFHKlla.-

Mitä tämä tarkoittaa?

Tulen huomenna lentamään. :)

Cathy

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

-läpäreitä avittamassa EFHKlla.-

Mitä tämä tarkoittaa?

Tulen huomenna lentamään. :)

Cathy

Annoin pientä lennonjohtoa Lahtiselle ja Moubarikille kun tekivät läpilaskuja/laskukierroksia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Annoin pientä lennonjohtoa Lahtiselle ja Moubarikille kun tekivät läpilaskuja/laskukierroksia.

Lähetin sulle privaa lennonjohtoasioista ja server Admin asioista. ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Vieras
Tämä aihe on nyt suljettu uusilta viesteiltä.