Guest juhake

Joskus multiplayeria?

138 viestiä aiheessa

Kävisö EFROn sijasta EFKT (Kittilä)?

Mun puolesta ehdottomasti! (voi tulla ahdasta platalla, vaan 6 standia. Vai otetaanko me muutenkaan sen enempää lentäjiä?)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaikki paikat klo 16:00 lennolle on nyt varattu. Mutta serveri on auki koko päivän, ja minä kattelen että jos joku tulee sinne aiemmin niin ilomielin jo silloin heitetään keikkaa. Tervetuloa!

PS. Jos serverillä on jo seitsemän henkeä, niin älkää tulko, ettei serveri kaadu. Mutta kyllä tilaa kaikille halukkaille jossain välissä löytyy. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jonkun ajan päästä voisi tulla vähän käynnistelemään. Mihinkäs tuo eventin reitti nyt onkaan? EFHK-EFKT?

Juu tuleppa vaan, itse tulen sinne taas kohta. Ja eventin reittinä siis EFHK-EFKT

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Suuri kiitos Jaakolle ja muille lentoseuraa tarjonneille! ;) Oli hyvin mukava ja antoisa iltapäivä! Kiitos!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko serveri auki taas tänään eli pääseekö lentelemään ja onko joku tulossa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko serveri auki taas tänään eli pääseekö lentelemään ja onko joku tulossa?

Auki on...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Auki on...

Okei jos se on taas 2200 auki tuun sinne vähän myöhemmin ja jos joku voisi tulla mun kanssa niin hyvä!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ois mukava jos joskus pääsisin mukaan lennolle. Onnistuuko ilman SquawkBoxia? Tykkäisin vedellä IFDG Airbus 320:lla. IP- ja WWW-osotteet menee varmaan jatkossakin näin, kuten Jaakko jo kertoi: "IP: 80.222.39.122 WWW: 80.222.39.122:86", vai?

En pääse lauantaisin lentelemään. Tänään on mahdollista vain noin puoli viiteen, ja sekin mieluusti joku lyhyt cessna-pyörähdys. Onko ketään tulossa siihen mennessä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ois mukava jos joskus pääsisin mukaan lennolle. Onnistuuko ilman SquawkBoxia? Tykkäisin vedellä IFDG Airbus 320:lla. IP- ja WWW-osotteet menee varmaan jatkossakin näin, kuten Jaakko jo kertoi: "IP: 80.222.39.122 WWW: 80.222.39.122:86", vai?

En pääse lauantaisin lentelemään. Tänään on mahdollista vain noin puoli viiteen, ja sekin mieluusti joku lyhyt cessna-pyörähdys. Onko ketään tulossa siihen mennessä?

Ei Squawkbox liity tuohon mitenkään, ainoastaan yhdistät sisään simun omasta multiplayeristä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei Squawkbox liity tuohon mitenkään, ainoastaan yhdistät sisään simun omasta multiplayeristä.

Kiitos. Olen vain täysin uusi tällä alalla... :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiinnostaisikos ketään heittää EFKT-EFHK? Katselen juuri Swiss MD11 dvd:tä ja koneena käyttäisin IFDGn md11 ja alain capt. paneelia jos saan ne asennettua.  Lähtisin Kittilästä ilmesesti noin klo 18:00. Laitan tänne kyllä jos lähden aikaisemmin/myöhemmin.

Ja nyt takaisin DVDn pariin ->

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No voi olla että lähden vasta tuolloin!!! DVDtä on vielä runsaasti jäljellä koska olin syömässä! Sovitaan näin:

EFKT-EFHK

LÄHTÖ KLO 18:30

-Juha Kettinen, IFDG MD11

-Arttu Vattulainen, ?

-Anis Moubarik, IFDG MD11

Ja muut kiinnostuneet saavat liittyä seuraamme!  ;)

Anteeksi mutta ilmeni toista ohjelmaa joten en pääse nytten huomenna sitten jos käy?  :-[

Edit. Ei mitään sittenkään, pääsen tulemaan!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Serveri auki koko viikonlopun. (myös launtai-sunnuntai yön) Serveri sammutetaan sunnuntaina 2200.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Serveri auki koko viikonlopun. (myös launtai-sunnuntai yön) Serveri sammutetaan sunnuntaina 2200.

Hyvä homma pääsee taas lentelemään. Mulla on valitettavasti tänäänkin koulua 9-14 joten sen jälkeen pääsen tulemaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo jos mennään new jorkyn kennedylle. Mutta en sitten ole varma jaaksaako noin pitkää lentoa ilman että tulee paljon porukkaa. Ja jos tulee tulen finnairin boeing757:lla joulupukki textureilla.

Juu, näin on. Korjaanpa hieman otsikkoa. ;) Ja voisitko harkita tuota defu 777 tai tuota IFDGn MD11?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

meinaatteko tehä reitiks direct gps:ks eli täysin suoraa reittiä?

Mä teen. Juu otan tuon md-11 yks juttu vaan missä tuolla alain capt panelissa

on se Coursen säätö namiska?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Reitti menee hieman uusiksi, jotta ei tarvitsisi 8-9 no life... Eli sovimme Multiplayerissä että lennämme KSFOlle, San Franciscoon.

Itte aijon lentää lennon LDS 767 eli ladatkaa poskyn 767 että näette minut oikein. http://library.avsim.net/sendfile.php?Location=AVSIM&Proto=ftp&DLID=21539

Lähtö: 21:30

Plaanin mukaan lento kestää 10 tuntia, ja kenttä häsläystä muutama minuutti + mahdollinen vastatuuli,  eli 08:00 on arvioitu laskeutumis aika.

IP: 80.222.39.122

WWW: 80.222.39.122:86

Reittipisteet&niiden taajudet: http://80.222.39.122/efhkksfo.txt

FSPLAN: http://80.222.39.122/EFHK-KSFO.zip

Asettakaa tuon zipin sisältämä plan osoitteeseen: Omat Tiedostot -> Fligh Simulator Files. Simun Flight Plannerissa pistäkää LOAD ja valitkaa tuo tiedosto. Sitten "FIND ROUTE", simu tarjoaa jotain omaa tyhmää reittiä joten painakaa sielläkin "LOAD" ja valitkaa tuo tiedosto. Sitten pistäkää itse haluamanne FL, mutta ÄLKÄÄ muuttako reittipisteitä.

EDIT: Linkki & reitti korjattu.

EDIT2: Nyt se toimii...

Koneiksi käy:

iFDG MD-11 (FINNAIR)

Kaikki Defaultit, joilla riittää polttoaine.

POSKY 767-300 (DELTA NNC)

Kaikki lennolle tulevat ilmoittautukaa tähän!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tääki on mun pisin lento. Pitää kahtoo miten etenee aluks ja sit ruveta nukkumaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vähän jo jännittää. :P Tämä on minun eka longhaul lento ja simu-urani pisin lento. Pitäisikö valvoa koko yö....  :D

Tottakai pitää valvoa. Eihän se muuten ole urasi pisin lento!  :D

Atlantin ylitys tuntuu puolessa välissä matkaa aika tylsältä, kun se Grönlanti ei tule ei sitten millään. Ja alla pelkkää vettä ja Atlanttia. Joten kannattaa varata pari DVD elokuvaa matkan ajaksi.

Toisaalta olen itse lentänyt 2 kertaa Nykiin simussa ja kolme kertaa Phuketiin Thaimaahan , ilman mitään nopeutuksia. Silloin oli ihan makee fiilis kun pääsi perille! Mukavaa reissua San Fransiscoon!  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Vieras
Tämä aihe on nyt suljettu uusilta viesteiltä.