Jouni Turunen

Joystickin oikea puoli "halvaantunut"

24 viestiä aiheessa

Hei!

Aloitelin tuossa äsken lennon Kemiin ja rullatessani huomasin että tikkua kallistaessani oikealle päin kone ei käänny ollenkaan jolloin minun piti ottaa näppäimistö käyttöön vasemmalle kun kääntää tikkua niin myös konekkin kääntyy hyvin mistä vois ottaa kiinni?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei!

Aloitelin tuossa äsken lennon Kemiin ja rullatessani huomasin että tikkua kallistaessani oikealle päin kone ei käänny ollenkaan jolloin minun piti ottaa näppäimistö käyttöön vasemmalle kun kääntää tikkua niin myös konekkin kääntyy hyvin mistä vois ottaa kiinni?

Onko tikkuna Microsoftin SideWinder? Lopetin itse sen käytön mainitusta syystä.. Lensin mielummin näppikellä kuin tuolla halvaantuneella p***lla.. Nyt on jo onneksi CH Flight Sim Yoke. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko tikkuna Microsoftin SideWinder? Lopetin itse sen käytön mainitusta syystä.. Lensin mielummin näppikellä kuin tuolla halvaantuneella p***lla.. Nyt on jo onneksi CH Flight Sim Yoke. ;)

Logitechin Attack 3 on, taitaa itsellekkin tulla Yoken osto ajankohtaseks kun Helsinkiin menen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuullostaa taas kerran samalta ongelmalta, kuin mitä minulla kerran oli. Onko sulla toista tikkua käytössä, esim. peliportissa? Se saattaa häiritä varsinaista tikkua juuri tuolla tapaa. Kokeile ottaa irti, jos semmonen on.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuullostaa taas kerran samalta ongelmalta, kuin mitä minulla kerran oli. Onko sulla toista tikkua käytössä, esim. peliportissa? Se saattaa häiritä varsinaista tikkua juuri tuolla tapaa. Kokeile ottaa irti, jos semmonen on.

Ei ole toista tikkua käytössä pitää kattoa lennon jälkeen jos jonkinlaisella säätämisellä saisi taas toimimaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve!

Saattaisi toimia, jos hakisit laitteistopäivitykset, Jouni?

Jos Jouni sallii niin lisään tähän oman ongelmani:

Itselläni on tikkuna Logitech Extreme 3D Pro ja siinä on ongelmana se, että kaasu on aina 40%, eikä mikään auta. Vaikka kaasuvipu olisi nolla-asennossa. Laitteistopäivitykset haeuttuna, tikku puhdistettu ja kalibroitu. Erittäin ärsyttävä ongelma.

T: Markus

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt se kyllä liikkuu oikealle päin mutta todella kovalla viivellä kun vasemmalle taasen liikkuu mukavan terävästi.Päivitin juuri tikun mikä vielä neuvoksi?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kannattaa kokeilla vanhaa kunnon leka taktiikkaa :). Ei vaineskaan mutta minulla oli ongelmia tuon SideWinderin kanssa taannoin, muutenkin kone temppuili ja hermot kireellä. Noh hakkasin sitten pöydän kulmaan muutaman kerran niin valo syttyi palamaan tikussa, ja sen jälkeen on toiminu loistavasti. Kosketushäiriö ilmeisesti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kannattaa kokeilla vanhaa kunnon leka taktiikkaa :). Ei vaineskaan mutta minulla oli ongelmia tuon SideWinderin kanssa taannoin, muutenkin kone temppuili ja hermot kireellä. Noh hakkasin sitten pöydän kulmaan muutaman kerran niin valo syttyi palamaan tikussa, ja sen jälkeen on toiminu loistavasti. Kosketushäiriö ilmeisesti.

Ootas kohta pamahtaa ;D No ei kyllä sitä voi vähän mätkästä ja kattoa sitten mutta sillä ei enää sen suuremmin väliä ole toimiiko vai ei,hyvä olis jos toimisi ehtisi vielä muutaman lennon heittää ennen Helsinkiin lähtöä mistä uuden ohjaimen varmaankin ostan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Rekisteröity fsuipc ja siitä säädöt tikulla päin mäntyä?

Toimiiko muissa peleissä ok? Näkyykö siinä ohjuspaneelissa se tikun liike kokonaan?

//T

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Millä ajurilla?

Tässä vielä tarkempi linkki suoraan oikeaan ajuritiedostoon:

http://www.logitech.com/pub/techsupport/joystick/lgs460fin.exe

Sitten löyty vielä joku tämmönen erillinen kalibrointisofta, kannattaa silläkin kokeilla noiden ajurien lisäksi:

http://www.logitech.com/pub/techsupport/joystick/lws_clrc.exe

Edit: Kokeile Markus sinäkin, josko vaikka sulla alkais pelittää. Noi samat softat käy sunkin tikulle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Rekisteröity fsuipc ja siitä säädöt tikulla päin mäntyä?

Toimiiko muissa peleissä ok? Näkyykö siinä ohjuspaneelissa se tikun liike kokonaan?

//T

Joo kyllä näkyy.FSUIPC:lle en ole mitään tehnyt mikä tikun toimintakykä voisi vahingoittaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä vielä tarkempi linkki suoraan oikeaan ajuritiedostoon:

http://www.logitech.com/pub/techsupport/joystick/lgs460fin.exe

Sitten löyty vielä joku tämmönen erillinen kalibrointisofta, kannattaa silläkin kokeilla noiden ajurien lisäksi:

http://www.logitech.com/pub/techsupport/joystick/lws_clrc.exe

Edit: Kokeile Markus sinäkin, josko vaikka sulla alkais pelittää. Noi samat softat käy sunkin tikulle.

Joo tuon hain ja asensin mutta ei alkanut pelittämään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo tuon hain ja asensin mutta ei alkanut pelittämään.

Terve!

Onkos sinulla jotain ongelmia kaasun kanssa?

Itsellekin tuli tämä täysin sama ongelma, tosin vasemmalle puolelle. Mikäköhän mättää... ??? >:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve!

Onkos sinulla jotain ongelmia kaasun kanssa?

Itsellekin tuli tämä täysin sama ongelma, tosin vasemmalle puolelle. Mikäköhän mättää... ??? >:(

Ei kaasu kyllä toimii hyvin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään