Robin Karinen

Ahvenanmaa?

5 viestiä aiheessa

Eikös ahvenanmaasta voisi tehdä jonkinlaisen sceneryn FS2004:seen?.

Eikös FinnTerrain + EFMA riitä ?

J

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kerrohan toki mitä haluasit siihen lisää, itse lentelen Oulun ympäristössä eniten ja kaipaisin sinne EFOU kenttäsceneryä, sitten ehkä photoreal pohjan joskus (kaupungin ilmakuva on muuten päivitetty...) ja tietty meidän talon.  ;D Varmaan scenen tekijät kaipailevat inputteja meiltä käyttäjiltä, jotta voisivat taideteoksiaan parannella. Itse olen ollut tyytyväinen tuohon ahvenanmaahan (lennän 90% VFR Cessnalla) Finnterrain pohjalla ja kentän lisäosaalla. Kaikkihan nuo FISD scenet ovat mahtavia, jopa niin hyviä että tämmöinen amatööripilootti löytää pelkän ICAO kartan avulla perille.  :o 

Johan

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Varmaan scenen tekijät kaipailevat inputteja meiltä käyttäjiltä, jotta voisivat taideteoksiaan parannella.

Juuri näin. Olen näpytellyt koko Ahvenanmaan ja osan Saaristomeren aluetta FinnTerrainiin (ja niitä rantaviivoja ja pikku saaria riittää  :P ). Ja EFMAkin tuli tehtyä... Kuten myös  EFKG... Löytyvät kaikki täältä FSNordicin tiedostokirjastosta...

Muita lentokenttiä siellä tietääkseni ei ole. Finnmastin mukana tulee tuulivoimalat. Sillat ovat vielä tässä vaihessa FS2004 default-siltoja mutta tulevissa FinnTerrain-versioissa ehkä saadaan jotain parempaa. Tietysti sinne voisi vielä tehdä joitakin näkyviä maamerkkejä kuten Eckerön hallin, Kastelholm, Pommern, kirkkoja, pienvenesatamia, laivoja  jne. Jäivät aiemmin tekemättä lähinnä kuvien puutteen takia. Kerro mitä erityisesti kaipaat...

Bamce

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään