Guest pece

Lento Vatsimissä

9 viestiä aiheessa

Eli yritin mennä Vatsimiin lentämään squawkboxin avulla tein kaikki ihan okein, mutta kun olen lataamassa kenttää ja pääsyä sinne niin tulee error ja se disconnectaa pois sen jälkeen simulaattori avuatuu normaalisti offline tilassa kentällä. Mikä voisi olla ongelmana?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve!

Siis nyt en oikein tajunnut. Avasit siis Squawkboxin ja latasit simua ja tuli error? Minä aikakin teen niin, että avaan simun, menen kentälle (Portille, ei kiitotielle) ja avaan Squawkboxin, jonka jälkeen yhdistän VATSIMiin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve!

Siis nyt en oikein tajunnut. Avasit siis Squawkboxin ja latasit simua ja tuli error? Minä aikakin teen niin, että avaan simun, menen kentälle (Portille, ei kiitotielle) ja avaan Squawkboxin, jonka jälkeen yhdistän VATSIMiin.

No kokeilempa noin. Minä tein niin avasin Squawkboxin avasin simulaattorin connectasin ja sitten menin kentälle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No kokeilempa noin. Minä tein niin avasin Squawkboxin avasin simulaattorin connectasin ja sitten menin kentälle.

Tuota noin. Tee näin. Avaa simu. Mene kentälle. Avaa SB joko simun sisästä tai ulkoa. Kokeile toimiiko näin. Ja varmista onko SB-moduli FS9:n Modules kansiossa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuota noin. Tee näin. Avaa simu. Mene kentälle. Avaa SB joko simun sisästä tai ulkoa. Kokeile toimiiko näin. Ja varmista onko SB-moduli FS9:n Modules kansiossa.

Mikä moduli?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään