Esa Sairio

Raahen photoscenery aloitettu

12 viestiä aiheessa

Uutta maisemaa on tulossa myös pikkukaupunkien suhteen. Teen Espoon photosceneryn "välityönä" maisemaa Raahen kaupungin alueelta. Minulla on myös kirjallinen lupa alueen ilmakuvien käyttämiseen, kun scenery myöhemmin julkaistaan.

Laitan jälleen tähän muutaman kuvan, vaikka scenery on puolitekoinen. Vesitekstuurit puuttuvat vielä, samoin eri vuodenajat. Sen sijaan autogenit eli rakennukset ja puustot ovat jo paikallaan.

[ attachment removed ]

Raahen keskustaa, etuoikealla vanha rautatieasema

[ attachment removed ]

Raahen keskustaa ylhäältä, keskellä vanha rautatieasema

[ attachment removed ]

Järventölän pientaloaluetta

[ attachment removed ]

Tämä ei liene Raahen lentokenttä?

[ attachment removed ]

Rautaruukin teollisuusaluetta autogen -rakennuksilla toteutettuna

[ attachment removed ]

Vasen puoli Raahen photosceneryä, oikea puoli Finnterrain -Pattijokea

Lukisin mielelläni kommentteja!

yES (Esa Sairio, FISDIN uusin jäsen)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Esa, olet lahja suomen simuilijoille! :D Kerrassaan hienoa, että sinulla on toinenkin maisema työn alla! Maisema näyttää kerrassaan upealta! Kuten myös Espoo. Jään nyt malttamattomana odottamaan näitä maisemia. Ehkä näiden maisemien myötä rupean lentämään Suomessa enemmän. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kylläpä olet jälleen tekemässä kerrassaan upeaa sceneryä. Ei voi muuta kuin hattua nostaa sinulle, joka jaksat puurtaa muiden iloksi.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Teethän Raahen kentän samalla...  ;D

J

Mulla on EFRH kuvattuna, ja onpa kentän tekoon eräältä taholta herännyt kiinnostustakin, mutta kertokoon asianomainen henkilö itse aiheesta lisää, jos ja kun näkee sen aiheelliseksi :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Suomen koko on sinällään hyvä, että jos sitä jossain vaiheessa olisi koko suomi saatavilla photoscenerynä:) Työtä se vaatii varmasti, mutta itelläni on myös kiinnostus herännyt tuohon photoscene hommaan sen verran, että voisin mallintaa Imatran kokonaisuudessaan simuun. Tietty autogen sydeemiä pitää tutkiskella, et miten se onnistuu. Alkuun olen jo suunnitellut rakennukset, padoista lähtien aina Kaukopään tehtaisiin ja omaan kämppään :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on EFRH kuvattuna, ja onpa kentän tekoon eräältä taholta herännyt kiinnostustakin, mutta kertokoon asianomainen henkilö itse aiheesta lisää, jos ja kun näkee sen aiheelliseksi :)

Ehhe ehhe...

Juu - EFRH on tulossa "jollakin aikataululla".

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

[ attachment removed / expired ]

Tämä ei liene Raahen lentokenttä?

Ei - käsittääkseni kyseessä on kentän lähellä oleva moottorirata.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei,

Kyseessä on varmaan Tuomiojan motocross-rata, joka on kasitien varressa aika lähellä Pattijoen lentokenttää noin 10km Raahen keskustasta Ouluun päin.

Hienoa, että vanhasta kotikaupungistani Raahesta ollaan myös tekemässä scenerya Flight Simulatoriin. Valitettavasti minulla ei ole kuvia Raahesta, mutta voin kyllä muuten yrittää auttaa, jos maiseman tekijöillä on kysymyksiä Raahesta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään