Guest alepeura

Kaikki hukassa (tunnukset/salasanat)

7 viestiä aiheessa

Eli ny on käyny niin että minun vatsim tunnus ja salasana on hävinnyt jonnekin. Koitin vatsimin sivuilta saada salasanaa mutta systeemi väitti että minua ei ole listoilla. Mitä tehdä ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos...

Kun ei itte löytyäny. Tuota en kanssa muuten ymmärrä, minä oon rekisteröityny tonne kaks kertaa sen takia ku unohdin sen tehneeni niin otin uudet tunnukset. Sitten siitä pariviikkoa niin tuli postia että vanha tunnus poistettu, hyvin on poistunu ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aleksi,

Olet taituroinut itsellesi pysyvän porttikiellon VATSIM:iin rikkomalla verkon sääntöjä. Ne kieltävät yksiselitteisesti useamman tunnuksen luonnin, eikä siitä jätetä muistuttamatta. On hieman vaikea ymmärtää, että olisit unohtanut aiemman tunnuksesi olemassaolon. Olisit toisin sanoen unohtanut myös aiemmin tänä vuonna operoimasi 60 tuntia VATSIM:ssa luullen, ettet ole koskaan edes käyttänyt VATSIM:ia. Henkilökohtaisesti en kuitenkaan jaksa uskoa, että tunnuksiasi ei voitaisi palauttaa käytettäväksesi. Kannattaa olla yhteydessä VACC Finlandin henkilökuntaan ja neuvotella asiasta.

Olen tainnut lennonjohtaa sinun lentäessä, joten voin tarvittaessa harkita puoltolauseen kirjoittamista hakemuksellesi, jos sellaisella voisi olla jotain vaikutusta. Toivottavasti saat tunnuksesi takaisin!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Häh... öörrr... ???

1. Minun muistilla voi kyllä hyvin unohtaa.... Meinaan vaan että jostain kun näki koska tunnukset oli otettu niin niissä oli hieman aika eroa.

2. Olet käsittänyt jotain väärin... Meinaan vaan että vatsimistä ilmoitettiin että tuo 92000 tunnus poistetaan ja joudun käyttämään tuota 9xxxxx mikä olikaan tunnusta. Sitä olen käyttänyt enkä ole niitä tunteja unohtanut, unohdin vain salasanan.

Tuo vatsimin posti sen toisen tunnuksen terminoimisesta tuli siis useita kuukausia ennen ennenköin lensin ekaa kertaa vatsimissä.

:)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Etsipäs sieltä sivuilta sopivan henkilön mailiosoite ja lähetä hänelle viestiä. Sano vaikka että muuttaa sähköpostiosoitteesi joksikin toimivaan. Joitain kuukausia sitten huomasin että sunpoint oli tullut maksulliseksi ja ei ollut salasanaa tallessa. Tein hetkellisesti uuden tunnuksen samalla kun etsin sähköpostiosoitetta/odotin vastausta. Lopulta poistettiin uusi tunnus käytöstä ja vanhan tunnuksen sähköpostiosoite muutettiin toimivaksi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään