Guest jukkapalander

Kone kaatuilee Vatsim verkossa (Uusi ongelma esiintynyt)

13 viestiä aiheessa

Moi!

Tietäneekö kukaan syytä, miksi Flight simulatorini kaatuu Vatsimissa lentäessä? Tänään kävin ensimmäistä kertaa testailemassa Vatsim lentoa Tampereella ja kone kaatui kahdesti. Kone vaan jumittuu yhtäkkiä johonkin kohtaan, radion äänet ja koneen äänet jäävät päälle kuulumaan, mutta itse simulaattorin kuva jumittuu. Kun katson Windowssista tehtävien hallinnasta, simulaattorin kohdalla lukee "Ei vastaa". Voiko tämä vatsim verkossa kaatumisen syynä olla se, että koneellani on myös Fsinn ohjelma kaverin verkkoserverin takia?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitoksia vinkistä! Pyöräytin tuon ohjelman läpi. Pitää katsoa toimiiko sb3 ensi vatsim lennolla kunnolla.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitoksia vinkistä! Pyöräytin tuon ohjelman läpi. Pitää katsoa toimiiko sb3 ensi vatsim lennolla kunnolla.  ;)

Ilmoittele tänne miten sitten toimii.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ilmoittele tänne miten sitten toimii.

Jeps, eli testailemassa tuli käytyä ja kone toimi mainiosti! Tuo ohjelma tosiaan auttoi ongelmaani. Kiitos!  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä teille toinen ongelma joka on ratkaisua vailla! :) Minulla on tietokoneessa langaton näppäimistö ja hiiri. Joskus käy niin, kun menen vatsimiin, niin näppäimistö/tietokone ei vastaanota näppäinkomentoja! :o

Tämän takia on moni vatsimlento jäänyt väliin! :( Ja kun suljen sb3:n, niin näppäimistö alkaa toimimaan taas! :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt alkaa potuttaa! Kun tämä squakboxin aiheuttama vika on saatu korjattua, niin viime aikoinaan vuorostaan simu on ruvennut keljuilemaan. Nykyään aika usein käy niin, että ihan mitään varoittamatta simu vetää näytön mustaks ja heittää työpöydälle sammuttaen samalla simun ja antaen siihen virheraportin lähetys mahdollisuuden. Todella mukavaa kun simu tilttaa näin, minun tuurilla aina finaalissa. Keksiikö kukaan syytä vikaan?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt alkaa potuttaa! Kun tämä squakboxin aiheuttama vika on saatu korjattua, niin viime aikoinaan vuorostaan simu on ruvennut keljuilemaan. Nykyään aika usein käy niin, että ihan mitään varoittamatta simu vetää näytön mustaks ja heittää työpöydälle sammuttaen samalla simun ja antaen siihen virheraportin lähetys mahdollisuuden. Todella mukavaa kun simu tilttaa näin, minun tuurilla aina finaalissa. Keksiikö kukaan syytä vikaan?

Katsoitko sieltä virhe raportista että mikä sen virheen aiheuttaa?

Tilttaako simu aina finaalissa tai jossain tietyssä paikassa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Katsoitko sieltä virhe raportista että mikä sen virheen aiheuttaa?

Tilttaako simu aina finaalissa tai jossain tietyssä paikassa?

Tilttaaminen on aina paikasta riippumaton. Olen huomannut, että usein se on tiltannut aina kun olen ruvennut katsomaan siipiprofiilia, mutta myös tilttauksia on tapahtunut ihan normaalistikin lennettäessä mitään tekemättä. Pitääpä seuraavan kerran katsoa mitä siinä virheraportissa on.  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt se sit taas tapahtui. Ja tässäpä kyseinen virheraportti. Ongelmaan ratkaisua?

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitoksia Sami! En tajunnutkaan Googlettaa. Poistin tuon FinnMast savuefektin. Katsotaan jatkuuko simun sekoileminen vielä jatkossa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään