Guest heiska91

Ongelmia uuden tietokoneen kanssa.

68 viestiä aiheessa

Ihan mielenkiinnosta, vertailetteko te edes hintaa vastaavaan tai nopeampaan Intelin prossuun Intelin piirisarjalla? Kun näitä lukee, niin ei tosiaan tee mieli jatkossakaan koskaan kokeilla AMD:tä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mun ongelmat alkoi siten että kesken lennon tuli vain musta näyttö ja siiten kokeilin uudestaan niin tuli sitten taas jonkin ajan kuluttua sininen näyttö jossa luki jotain Biossista.jossain vaiheessa en saannu enää koko konetta auki.saas nähdä onko kaikki siltä kovolta hävinnyt,jos on niin perkele mä sanon mikä homma siinä on kun saa kaikki ennalleen.En ole edes lentäny kohta 1.5 kuukauteen,kyl tekis mieli heittää 757 taivaalle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ainii,sen verran vielä muistin että ekan mustan ruudun jäkeen alkoi tulee näyttiksen kanssa ongelmia(kone ei enää tunnistanu näyttistä) ja sit se sekos lopullisesti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihan mielenkiinnosta, vertailetteko te edes hintaa vastaavaan tai nopeampaan Intelin prossuun Intelin piirisarjalla? Kun näitä lukee, niin ei tosiaan tee mieli jatkossakaan koskaan kokeilla AMD:tä.

Eläs nyt, ei AMD:n kanssa sen enempää ongelmia ole kuin Intelinkään. Yleensä noihin ongelmiin löytyy selitys loppujen lopuksi ihan muualta kuin prosessorista tai piirisarjasta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jesse,onko se kiintolevysi SATA vai IDE-liitännällä.Kuvaile mihin liittimeen sen kaapeli on liitetty.Minulla on sen emon ohjekirja.

Vexi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ainii,sen verran vielä muistin että ekan mustan ruudun jäkeen alkoi tulee näyttiksen kanssa ongelmia(kone ei enää tunnistanu näyttistä) ja sit se sekos lopullisesti.

Tuli muuten mieleen sellainen juttu että kokeileppa alikellottaa tuota systeemiäsi. Pudota väylänopeutta BIOS:ista ja lisää muisteille odotustiloja. Jos BIOS:issa on "performance" säätö, niin pudota sekin "optimumin" sijaan "normal" tilaan. Jos nämä auttavat niin joku osa ei yksinkertaisesti pysy trimmatun emon vauhdissa mukana.

EDIT: Katso BIOS:ista myös että muistien latenssit on oikein. Kingston kun on "laatumerkki" niin se ei varmaan kestä alempaa latenssia kuin mitä muistipiirissä ilmoitetaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Memtesti ois menossa tuolla. Taitaa olla toinen muisteista viallinen, löytynyt nimittäin jo yksi virhe.

Jesse

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jees, muistit vaihdettu ja oon nyt tässä pelannu lähes tunnin eikä oo boottaillu.

Annoin sen memtestin testailla koko yön ja oli siinä vaiheessa 26 virhettä..

Jesse

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jees, muistit vaihdettu ja oon nyt tässä pelannu lähes tunnin eikä oo boottaillu.

Annoin sen memtestin testailla koko yön ja oli siinä vaiheessa 26 virhettä..

Jesse

Hieno homma että sait toimimaan, harmi vaan että ehdit ostaa jo uuden näytönohjaimenkin tuon takia. Ja VIA:n vastustajien harmiksi VIA:n piirisarja ei taaskaan ollut viallinen. ;)

EDIT: Pitäisköhän alkaa haukkumaan nyt niitä Kingstonin muisteja? Niitä kun on aina niin kovasti kehuttu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hieno homma että sait toimimaan, harmi vaan että ehdit ostaa jo uuden näytönohjaimenkin tuon takia. Ja VIA:n vastustajien harmiksi VIA:n piirisarja ei taaskaan ollut viallinen. ;)

EDIT: Pitäisköhän alkaa haukkumaan nyt niitä Kingstonin muisteja? Niitä kun on aina niin kovasti kehuttu.

Enhän minä ole vielä _täysin_ varma mutta luultavasti muistit olivat syypäät.

No en joutunut maksamaan tuosta näyttiksestä kuin 6 euroa lisää :P

Jesse

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eka lento ilman boottailua oli sit siinä!

Kiitoksia kaikille auttaneille!

Jesse

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ihme on tapahtunut!!!!Minä pääseen taas lentämään 757:lla,JES JES.

No mikä sinun koneessasi lopulta vian syyksi paljastui?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ihme on tapahtunut!!!!Minä pääseen taas lentämään 757:lla,JES JES.

Hyvä! Täälläpäin odotellaan jo 757 kuvia! :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään