Kai Heinonen

Televisiokanavista (Discovery Channel/Wings)

11 viestiä aiheessa

Olen katsellut lähinnä HTV kanavatarjontaa ja siellä osui silmiin Discovery. Tuleeko Discoveryltä lentoaiheisia ohjelmia. Niillähän on ainakin Wings -kanava, mikä ei ilmeisesti näy Suomessa.

-kaitsu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen katsellut lähinnä HTV kanavatarjontaa ja siellä osui silmiin Discovery. Tuleeko Discoveryltä lentoaiheisia ohjelmia. Niillähän on ainakin Wings -kanava, mikä ei ilmeisesti näy Suomessa.

-kaitsu

Juu, näyttäähän noita ohjelmatietojen mukaan olevan lähes päivittäin jotain lentoaiheisia ohjelmia. Monesti useitakin eri ohjelmia päivässä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyväkun ehdin send nappulaa painaa kun jo vastattiin.

No henkilöt jolla kanava näkyyn niin kannattaako se hommata?

-kaitsu

...mistähän mä ton ainoon karman olen saanut?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaverin luona on aina sillointällöin tullut käytyä katsomassa, jos etukäteen olen jonkin mielenkiintoisen ohjelman bongannut ja ihan laadukasta tavaraa sieltä minun mielestä tulee. Eri asia sitten, kuka on valmis siitä maksamaan. Sehän on vain itsestä kiinni...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Discovery on harkinnan arvoinen kanava. Sieltä tulee niin paljon mielenkiintoista katseltavaa taivaan ja maan väliltä, ettei varmasti heti pääse kyllästymään. Itse en kyllä luopuisi, kuin kuolleen ruumiini yli, vaikken tosta mitään maksakaan. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hommaisin jos näkyisi, mutta kun asuu täällä susi rajan tuolla puolen, niin eihän täällä näy mikään ;D

Hanki Canal Digital esimerkiksi niin näkyy.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hanki Canal Digital esimerkiksi niin näkyy.

Ei ole rahaa niin paljon ::) Lämmityskin pitää hoitaa puulla, kun ei ole öljyyn varaa ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei ole rahaa niin paljon ::) Lämmityskin pitää hoitaa puulla, kun ei ole öljyyn varaa ;D

Muuta Turkuun, niin pääsee halvemmalla. ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On kylla taysin turhia kanavia tuolla nakoratiossa nykyaan. Liv, Jim, Fox , 6, Hero, Frii ja mita muitakin, taytta homppaa ja jonniinjoutavia amerikkalaisohjelmia. Ainoat oikeat ja hyvatkanavat ovat Ylen TV1 ja 2, Teema ja Fem.

Mutta tuleehan niiltä kanavilta sentään Kuppilat/Ravintolat/Baarit/Yms kuntoon Jyrki Sukula, ja vielä monesti päivässä. Ja on tullut jo vuosia. Ei ole ameriikanohjelmaa eikä hömppää, ehtaa kotimaista laatutarjontaa. Ja jos tuo ei kelpaa niin Sinkkuhotellia ja Hottiksia riittää. Kyllä tää on ihan omasta asenteesta kiinni jos ei löydy katsottavaa.

Asennevammaisille sitten on nuo Ylen kanavat ja maksupuolella Viasat History ja National Geographic, Eurosportit myös kelpaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään