Esa Sairio

Alkoholinkäyttösi?

77 viestiä aiheessa

Jumankauta, mistä noita passeja saa. Mä tarviin tollasen kanssa. ;D

Heh....noitahan saa mutta pitää olla varovainen,lainaten Sleepy Sleepers:iä "drink lot of kossu and you loose your wife" ;D ;D

Harri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heh....noitahan saa mutta pitää olla varovainen,lainaten Sleepy Sleepers:iä "drink lot of kossu and you loose your wife" ;D ;D

Harri

Kaat' tam'n it ;D

Ai've never trin'k kossu, pekoos Kossu is not sou sheap as Tapsu!

Oor, meipi aim vronk?

Sorry, mai enklish is'not so kood ;)

Perhaps, ai am drinkinkingi tuu mats Don "Eräopas#" ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaik on männy aina. Joka viikonloppu hillitysti mäyräkoiralla jopa kahdella

;D

mayrakoiratHM_uu.jpg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täytyy ihan rehellisesti sanoa että näin yksin ollessa tulee juotua paljon enemmän kuin jos olisi parisuhteessa. Pari-kolme mäyräkoiraa saattaa mennä kevyesti viikossa, onneksi nyt tulee talvi ja pääsee harrastamaan jääurheilua, jää juominenkin vähemmälle

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kai sitä tulee aina muutama otettua perjantain ja sunnuntain välisenä yönä. :P En muista mitä olen aikoinani vastannut, mutta epäilisin 16-20 tai 21-25 olevan aika lähellä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juon niin paljon kun pystyn. Ei tätä muuten kestä...

Huonoa esimerkkiä nuoremmille?

/Mikko

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nykyisin suht kohtuudella muutama annos viikossa, joskus jopa kuukausi toinenkin kokonaan ilman, kymmenkunta vuotta sitten vedin suurimman kiintiöni täyteen... :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Näinkö ? Kyllä taidat säkin välillä vetää flatliner linjan "yli" :D;)
Pakko myöntää, että opiskelijaelämän myötä on tullut hurjasteltua alkoholin kanssa parikin kertaa. Nyt kun fuksivuosi TKK:lla on ohi, pitäisi saada pikkuhiljaa jonkinlaista tulostakin aikaan. Juominen on taas vaihteeksi siis vähentymään päin.. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aina on käyttöni ollut hyvin kohtuullista, en ole ikinä sammunut kännipäissäni ja muutenkin edes havaittava humala on tainnut jäädä alle 10 kerran. Ikäni on jo 43v, joten ei se edes laillisista mahdollisuuksista ole kiinni ollut. Muuten en ole vain kokenut sitä tarpeelliseksi oikeastaan koskaan ryypätä. Välillä on usein mennyt kuukausia etten ota yhtään mitään ja sitten voin jossain ottaa lonkun tai pari ja siinä se. Elikä keskiarvoni jo 25v ajalta on lähimpänä tuota 0-5 annosta ja sekin vuodessa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mua on kanssa alkanut huolestuttaa tämä alkoholinkäyttöni. Joskus 2 kk sitten otin 2 olutta, siitä pari kuukautta taaksepäin taisi mennä peräti 4.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mua on kanssa alkanut huolestuttaa tämä alkoholinkäyttöni. Joskus 2 kk sitten otin 2 olutta, siitä pari kuukautta taaksepäin taisi mennä peräti 4.

Esa, eiköhän hakeuduta katkolle molemmat... Näiden kuuden oluen lisäksi olen nauttinut 2 mittaa konjakkia...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pakko myöntää, että opiskelijaelämän myötä on tullut hurjasteltua alkoholin kanssa parikin kertaa. Nyt kun fuksivuosi TKK:lla on ohi, pitäisi saada pikkuhiljaa jonkinlaista tulostakin aikaan. Juominen on taas vaihteeksi siis vähentymään päin.. :)

En juo alkoholia, vaan nautin siitä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei se Joonaskaan ihan pulmunen ole.. ;D

Matti puhu nyt rehellisesti. Vain parikin kertaa??? Pitääkö alkaa kaivelemaan irc-logeja esille  ;D

No eiköhän täällä jokainen juo joskus, toiset useammin, toiset harvemmin. Tämä yleinen foorumi ei ole ehkä oikea paikka puida tarkemmin kunkin käyttäjän alkoholinkäyttöä jos he eivät sitä itse kerro. Jos on aihetta kuittailla siitä niin mieluummin yv:nä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään