Esa Sairio

Alkoholinkäyttösi?

77 viestiä aiheessa

Harvassa on juominen, silloin tällöin tulee naukattua rommikola jos kaapista vain löytyy ainekset, joskus vieläkin harvemmin palkitaan raskas työ kahvilla ja konjakilla ;D

Jälkeenmainittuun liittyy hauska tapaus muutaman viikon takaa ollessani reissussa itä-euroopan suunnalla.

Tilasin ravintolassa jälkiruoaksi kahvin ja konjakin, kahvi tuotiinkin pian pöytään mutta tarjoilija unohti konjakin, en kuitenkaan maininnut mitään olettaen että viina tulee ehkä hetken päästä.

Karu totuus paljastui kahvia maistaessani, konjakit oli kirjaimellisesti kumottu tarjoilijan toimesta suoraan kahvin joukkoon.

Tilanne huvitti niin paljon että en viitsinyt mainita tapahtuneesta tarjoilijapojalle mitään vaan tilasin pelkän kahvin uudelleen, tällä kertaa ilman konjakkia..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täällä Tallinnassa on sentään se hyvä puoli että nämä kurkunkostukkeet ovat palttiarallaa puolet Suomen hinnasta halvempia.. Varmasti vähän vaikuttaa asiaan, mutta 0-5 vastasin silti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tilasin ravintolassa jälkiruoaksi kahvin ja konjakin, kahvi tuotiinkin pian pöytään mutta tarjoilija unohti konjakin, en kuitenkaan maininnut mitään olettaen että viina tulee ehkä hetken päästä.

Karu totuus paljastui kahvia maistaessani, konjakit oli kirjaimellisesti kumottu tarjoilijan toimesta suoraan kahvin joukkoon.

Tilanne huvitti niin paljon että en viitsinyt mainita tapahtuneesta tarjoilijapojalle mitään vaan tilasin pelkän kahvin uudelleen, tällä kertaa ilman konjakkia..

Minulle kävi kerran samalla tavalla muistaakseni Malaysian Airlinesin lennolla. Tilasin kahvin ja konjakin, mutta lentoemo toi pelkän kahvikupillisen. Pyysin sitten vielä konjakkia ja kun sain sen ja maistoin juomia, niin siinä vaiheessa minulle paljastui, että kahvikupissa oli kahvia ja konjakkia ;).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Serkkupoika, samanikäinen kuin minäkin, sanoo että hän on juonut vain kerran:

Vuodesta 1973.

(ja pullon kossua päivässä) ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

miksi alaikäiset vastaa tähän ketjuun?!

Koska kieroutuneessa nyky-yhteiskunnassa hekin käyttävät alkoholia tukahduttaakseen murrosiän aiheuttaman henkisen tuskan ja paineen siitä, että varmasti kelpaa peukalo-keskisormi-otteella tupakoivien "kavereidensa" silmissä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

miksi alaikäiset vastaa tähän ketjuun?!

Ollakseen isoja ???

Itse en kyllä alaikäisenä kehuskelisi, jos isi ja äiti antaa kotona "maistella" alkoholia. Ne isi ja äiti voi siitä joutua pian vaikeuksiin, jos tänne joku sosiaalitantta sattuu eksymään. Että siihen kahtoen mainostatte...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ollakseen isoja ???

Itse en kyllä alaikäisenä kehuskelisi, jos isi ja äiti antaa kotona "maistella" alkoholia. Ne isi ja äiti voi siitä joutua pian vaikeuksiin, jos tänne joku sosiaalitantta sattuu eksymään. Että siihen kahtoen mainostatte...

Ei terveydenhoitajakaan välitä, jos sen hänelle sanoo, vaikka se ei ihan virallista ookkaan. Ja maistelu on sitä, että maistellaan ei juoda ½ lasia. Taas alaikäinen vastas tähän ketjuun ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ne isi ja äiti voi siitä joutua pian vaikeuksiin, jos tänne joku sosiaalitantta sattuu eksymään. Että siihen kahtoen mainostatte...

Jaahas, pitääpäs tulla tässä kolmen vuoden päästä uudelleen tsekkaamaan palstaa kun alaikäiset avautuu, sosionomiksi kun valmistun ;) (Ps. Minusta ei ainakaan tule mitään sosiaalitanttaa!! ;))

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ollakseen isoja ???

Parempi kotona kuin kadulla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taas alaikäinen vastaa...

En yhtään alkoholia käytä koska ikä ei riitä ja sillä hyvä... Sitten kun ikä riittää niin kyselkää sitten lisää ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luin muuten tänään aikanaan yläasteelta saatua alkoholilappusta, jonka mukaan lapset, jotka saavat maistaa vanhempiensa lasista, rupeavat todennäköisemmin juomaan myös kaduilla verrattuna täysin alkoholia vailla pidettäviin kavereihinsa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luin muuten tänään aikanaan yläasteelta saatua alkoholilappusta, jonka mukaan lapset, jotka saavat maistaa vanhempiensa lasista, rupeavat todennäköisemmin juomaan myös kaduilla verrattuna täysin alkoholia vailla pidettäviin kavereihinsa.

Tuskin sitä voi yhdestä asiasta aina suoraa viivaa piirtää toiseen ihmisten kohdalla.

Muttei mene ihan ohi aiheesta, niin vastasin 0-5. Ollut vähentymään päin niistä katuajoista ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta silti parempi olla rehostelematta sillä yleisillä palstoilla. Ihan jo niiden vanhempienkin takia...

Se, että alaikäinen "nauttii" konkarilimsaa, on enemmän sääntö kuin poikkeus, eikä sitä tule mikään koskaan muuttamaan. Niin se oli meidän aikaan, ja varmasti tulee olemaan meidän lastenkin aikaan. Ei se siitä kuitenkaan sen parempaa asiaa tee, vaikka omia reissuja ei edes uskalla nyt tunnustaa :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta silti parempi olla rehostelematta sillä yleisillä palstoilla. Ihan jo niiden vanhempienkin takia...

Nojoo niinhän se on. En vaan tajunnut ottaa noita leveilynä noita juttuja. Omalla kohdalla ei paljoa kotona saanut mitään maistella, mutta serkkujen kohdalla tuntui toimivan hyvin tuo valvovan silmän alla kokeilu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Alkoholi ei ole minulle ongelma,kaikki juodaan mitä käsiin saadaan..

HEHEHE, missäs leffassa/TV-sarjassa oli se sketsi, kun oikein pultsarin näköinen äijä toteaa, että "Vaimolla on oikein paha alkoholiongelma... Minä!" ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lentokonebongaus näyttää olevan sellainen harrastus, että puhallusratsioihin joutuu usein. Tänään Air Chinan Boeingia "metsästäessä" minulla oli jo kolmas ratsia reilun kahden kuukauden aikana :o. Yleensä puhaltamaan on päässyt viikonloppuaamupäivisin, mutta nyt siis neljältä launtai-iltapäivällä Tikkurilantiellä lähellä lentokenttää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lentokonebongaus näyttää olevan sellainen harrastus, että puhallusratsioihin joutuu usein. Tänään Air Chinan Boeingia "metsästäessä" minulla oli jo kolmas ratsia reilun kahden kuukauden aikana :o. Yleensä puhaltamaan on päässyt viikonloppuaamupäivisin, mutta nyt siis neljältä launtai-iltapäivällä Tikkurilantiellä lähellä lentokenttää.

Älä tykkää pahaa, mutta joudun pistämään paremmaksi. Muutama viikko sitten bongausreissulla EFRO.lle ja rautatieasemalle jouduin puhaltamaan kolme kertaa puolentunnin sisällä. Kyseessä ei ollut tarkoitushakoisuutta. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minäkin luulin joutuvani puhaltamaan tänään uudelleen, kun palasin samaa reittiä liikelentoterminaalilta 22R:lle, mutta ratsia oli jo ehtinyt siirtyä johonkin toiseen paikkaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jospa ne polliisit ovat todenneet että bongareilla saa kiintiöt nopeammin täyteen. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

HEHEHE, missäs leffassa/TV-sarjassa oli se sketsi, kun oikein pultsarin näköinen äijä toteaa, että "Vaimolla on oikein paha alkoholiongelma... Minä!" ;D

Taas repesin ;D

Mutta hei äijät, mä tenttasin alkoholipassin kaks viikkoa sitten!

Luulen, että se tarkoittaa, että saan juoda silloin kun huvittaa ???

Nimi. Terveellinen Aine Raitistaa Pientä Poikaa Ihanasti

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taas repesin ;D

Mutta hei äijät, mä tenttasin alkoholipassin kaks viikkoa sitten!

Luulen, että se tarkoittaa, että saan juoda silloin kun huvittaa ???

Nimi. Terveellinen Aine Raitistaa Pientä Poikaa Ihanasti

Jumankauta, mistä noita passeja saa. Mä tarviin tollasen kanssa. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään