Ville Viiperi

Radeon 9250!

37 viestiä aiheessa

Noo.. Katsotaan,katsotaan.. Kerpele kun on asentaja mennyt juhlimaan ööh? Ylioppilaitako? Silti, ei kotona! Ei auta kuin toivoa että se olisi edes jotenkin hyvä,vaikka ei täällä tästä ole sanottukaan yhtään hyvää ;D Tuleehan koneeseni kolminkertainen muistikin!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis tilasitko tuollaisen näytönohjaimen Yhdysvalloista? Mikäköhän ajatus siinä oli taustalla? Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Samaa veikkaisin myös minä,ei edes 9600XTPro pääse noihin lukuihin(vanhoista korteista)

Harri

Sepäs se, 2001.muuten kyllä aivan default asetukset.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis tilasitko tuollaisen näytönohjaimen Yhdysvalloista? Mikäköhän ajatus siinä oli taustalla? Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen...

Emt. Myyjä sanoi että,tilattu amerikasta! Kummaa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Emt. Myyjä sanoi että,tilattu amerikasta! Kummaa?

Millään pahalla mutta nyt Ville rauhoittuisin hetkeksi tämän harrastuksen tiimoilta!Se on pääasia että kone toimii,ei kukaan vaadi varmaan sinultakaan mahdottomia.

Nyt tuntuu siltä että syöksyilet sen VA:n ja näyttiksen välillä!

Edellinen on todellakin sanottu rakentavassa mielessä eikä todellakaan kiukuttelua...

Harri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Non nih.Nyt on ajettu 03:lla ja niinhän ne lukemat tuli alas kuin lehmän häntä, lukemat 1100.

Elä itke ruma lapsi,on niitä rumempiakin nähty!!Min oon sitä mieltä että jos pelittää edes jonninmoisesti vitutko jostain Mark2280.Ei kaikilla voi olla aina huippu vehkeitä!!

Harri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No minulla on 9200 ja ainakin aivan loistavasti pyörii simu kentällä kuin kentällä. Erilaiset sääolosuhteet ovat sitten pieniä poikkeuksia.

Varmaankin, mutta se ei silti tarkoita, että enää kannattaisi ostaa 9250 näytönohjaimeksi. Esimerkiksi Radeon 9800 Pro:ta saa jo parilla sadalla.

- Ville -

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään