Guest petepawn

UT Europe

8 viestiä aiheessa

Vanha virsi. Paywaren tekijät yrittävät haukkua finnterrainia ja keksiä jotain soopaa.

Mikko pisti hyvän vastineen  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minusta tuo keskustelu oli ainakin perjantaina ihan asiallista.

keksiä jotain soopaa.

Mikon kommentti oli hyvä, mutten tiedä väitettiinkö tuolla kumminkaan ihan soopaa.

Ainakin minusta tuntuu, että digitaalinen aineisto vesialueiden rajoista, maanteistä ja rautateistä on pakosti tarkempaa, kuin TerraToolin käyttäminen.

Älkääkä nyt ymmärtäkö minua väärin. Minustakin FinnTerrain ja FinnClass ovat erinomaisia freeware-lisureita.

- Ville -

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minusta tuo keskustelu oli ainakin perjantaina ihan asiallista.

Mikon kommentti oli hyvä, mutten tiedä väitettiinkö tuolla kumminkaan ihan soopaa.

Ainakin minusta tuntuu, että digitaalinen aineisto vesialueiden rajoista, maanteistä ja rautateistä on pakosti tarkempaa, kuin TerraToolin käyttäminen.

Älkääkä nyt ymmärtäkö minua väärin. Minustakin FinnTerrain ja FinnClass ovat erinomaisia freeware-lisureita.

- Ville -

Tässä nyt on kuitenkin pääasia se miltä maisema näyttää simussa. Kukaan teistä simuilijoista ei pysty sanomaan simussa heittääkö tie tai joki 10 metriä vai ei, FinnTerrainin tarkkuus on 10 metriä. Toisin sanoen tarkkuus riittää molemmissa lisäosissa enemmän kuin hyvin.

Enemmän tässä on kyse siitä millaisia teitä UT tekee, kuinka leveitä ne ovat, kuinka paljon ne tappavat Suomen autogen metsiä jne. jne. Voimalinjojakin löytyy FinnTerrainista 3 eri tyylistä, UT:stä en tiedä. Toisin sanoen kumpi palikka näyttää paremmalta ja tämän mukaan käyttäjä saa sitten päättää mitä haluaa käyttää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko kukaan ehtinyt suunnitella Finnterrain / UT Europe yhteensopivuuspatchia, jolla korjaantuisi UT:n puutteet ja virheet?  :P :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko kukaan ehtinyt suunnitella Finnterrain / UT Europe yhteensopivuuspatchia, jolla korjaantuisi UT:n puutteet ja virheet?  :P :)

Joutaa UT-hemmo tehdä itse, jos on tehdäkseen :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joutaa UT-hemmo tehdä itse, jos on tehdäkseen :P

Kyselin niiden foorumilta kadonneista järvistä ja vastaukseksi tuli

TeleAtlas does not currently have any really detailed lakes availble for Northern Finland.  They provide the larger lakes and rivers, but not the smaller lakes.

As soon as TeleAtlas is able to provide us with more lakes in this area, we will incorporate them into UT.

I am also planning on looking at creating a patch for the FinnTerrain product.  It is possible that you might be able to use the lakes in FinnTerrain for the northern part of Finland with UT Europe.  This patch might take a while for me to get to though.

Tässä vielä viestiketju

http://www.simforums.com/forums/forum_posts.asp?TID=16260&PN=3

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onhan näitä kaapustelijoita joka lähtöön. Minulle ei ainakaan ulkomaalaiset Suomea myy.  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään