Guest fly_boy

apuah!

9 viestiä aiheessa

kuinka fs2004:lla pääsee lentämään verkkoon, mennäänkö pelistä multiplayeriin ja syötetään ip vai joltakin sivulta suoraa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sinulla on muutama vaihtoehto.. Voit joko mennä pelaamaan MSN Zoneen (www.zone.com) tai sitten lentää jossakin verkossa, jossa on lennonjohtoa, kuten IVAO, VATSIM tai FPI.. Jos minult akysytään, mihin näistä, vastaan IVAO ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sinulla on muutama vaihtoehto.. Voit joko mennä pelaamaan MSN Zoneen (www.zone.com) tai sitten lentää jossakin verkossa, jossa on lennonjohtoa, kuten IVAO, VATSIM tai FPI.. Jos minult akysytään, mihin näistä, vastaan IVAO ;D

Älä kuuntele häntä tule VATSIM:in :D .

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos minulta kysytään, mihin näistä, vastaan IVAO ;D

Älä kuuntele häntä tule VATSIM:in

Minä taas suosittelen pysymään vielä muutaman vuoden offlinessä. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

AnTTon, mitä aiot tehdä siellä VATSIMissa? Tiedätkö edes mitä IVAO:ssa ja VATSIM:issa tehdään? Et välitä kovinkaan hyvää kuvaa osaamisestasi ja omatoimisuudestasi. Kysymyksesi ovat alkeellisia ja niihin löytyy ohjeita. >:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

AnTTon, mitä aiot tehdä siellä VATSIMissa? Tiedätkö edes mitä IVAO:ssa ja VATSIM:issa tehdään? Et välitä kovinkaan hyvää kuvaa osaamisestasi ja omatoimisuudestasi. Kysymyksesi ovat alkeellisia ja niihin löytyy ohjeita. >:(

Eli sitten mennään Microsoft Network Zoneen ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä sitä näköjään taas löydään aloittelijaa kaaliin oikein kunnolla. Ei ihme, että varsinkin Vatsimista on muodostunut monelle kuva, että eihän tuonne uskalla mennä koska pienintäkään virhettä ei sallita.

Jos Antton haluaa mennä verkkoon lentämään, niin antakaa mennä. Antton varmasti itse tietää tietämyksensä tason lentämistä koskevien asioihin suhteen. Jos hän luulee tietävänsä enemmän kuin tietää, niin eiköhän tuo verkkolentely ja fraseologian ymmärtäminen ja käyttö verkossa viimeistään palauta maanpinnalle.

Zonea en ainakaan suosittele se on aivan älytöntä sekamelskaa. Vatsimin tai Ivaon välillä tekisin valinnan. Itse valitsin Ivaon, koska Ivaossa onnistuu paremmin sotilaspuolen lennot.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tervehdys.

Mielestäni on tyhmää, että aloittelijan viimeinenkin into taotaan maanrakoon. Itse tosin sain Vatsimiin hyvän vastaanoton eikä se ollut niin pelottava paikka kuin luulin!  ;)

Mutta katsoppa Antton: http://vacc.fi/about/introduction/

Antti

EDIT: osaan ja onnistun  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään