Guest fly_boy

Squawk boxin kans ongelmia

18 viestiä aiheessa

joo, täs ajattelin ruveta lentämään verkos ja latasin SB3 ja sen jälkeen peli ei toiminut,

kun sen poisti peli rupesi heti toimimaan :o

osaako kukaan neuvoa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

joo, täs ajattelin ruveta lentämään verkos ja latasin SB3 ja sen jälkeen peli ei toiminut,

osaako kukaan neuvoa

www.vacc.fi, Sieltä neuvoja ja manuaaleja on varmasti luettu? ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

osaako kukaan neuvoa

Mikä ihmeen peli? :) Hieman lisätietoja esim. miten ei toiminut ja antoiko jotain virheilmoitusta. Oletko kokeillut ajaa SB3:sta simun ulkopuolella tai kokeillut tätä: http://vacc.fi/df/viewtopic.php?t=4268

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mitä se tarkoittaa kun käynnistää SB3:n mitä siihen User ID juttuun pitääs laittaa,

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mitä se tarkoittaa kun käynnistää SB3:n mitä siihen User ID juttuun pitääs laittaa,

http://vacc.fi

Kannattaa ottaa ihan rauhallisesti ton VATSIMin kanssa. Ei se mikään suuri mysteeri, mutta jonkin verran mm. ohjeiden lukemista se vaatii. Tuo antamani linkki on hyvä paikka aloittaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

www.vacc.fi

PS. Eikä uutta ketjua joka Squawkbox aiheelle tarvitse aloittaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

http://vacc.fi

Kannattaa ottaa ihan rauhallisesti ton VATSIMin kanssa. Ei se mikään suuri mysteeri, mutta jonkin verran mm. ohjeiden lukemista se vaatii. Tuo antamani linkki on hyvä paikka aloittaa.

mistä tuolta muka löytää ohjeita, tai no mä oon huono etsijä, en löytänyt :'( :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mistä tuolta muka löytää ohjeita, tai no mä oon huono etsijä, en löytänyt :'( :-[

Katoitko edes?

Tutorials -> START HERE!

Voihan tietysti vacciakin moittia nettisivujen epäselvyydestä  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Josset tiedä mikä on user id, niin mahtaako sulla olla vielä edes VATSIM-tunnuksia? www.vatsim.net

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos et löydä edes ohjeita vaccin sivuilta, niin sinun on varmaa turha mennä VATSIMiin, ainakaan lähivuosina. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ONKO SE SAMA ASIA KU SAA SEN S-POSTIN NIIN SIÄ ON se ID ja CODE,  onko se code se joka pitää laittaa salasanaksi?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ONKO SE SAMA ASIA KU SAA SEN S-POSTIN NIIN SIÄ ON se ID ja CODE,   onko se code se joka pitää laittaa salasanaksi?

LUE NE OHJEET

www.vacc.fi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja suosittelen että ennenkuin menet VATSIMiin lentämään, luet "Perusedellytykset VATSIM-lentämiseen" ketjun. On hyvä tarkistaa että osaa kaiken sieltä ettei tule nolattua itseänsä niin pahasti.. ::)

-Anssi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

sitä vain tässä ihmettelin kun olin käynnistäny SB:n  ja olin EFHK:lla niin enkö vain osaa laittaa sitä vai eikö sielä ole muita kuin minä?

PS. mikä niinstä serveriistä kannattaa valita (esim. europe-N??)??

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

sitä vain tässä ihmettelin kun olin käynnistäny SB:n  ja olin EFHK:lla niin enkö vain osaa laittaa sitä vai eikö sielä ole muita kuin minä?

PS. mikä niinstä serveriistä kannattaa valita (esim. europe-N??)??

Miksi sinun tarvitsee tehdä koko ajan uusi ketju?

Mutta tarkista esim. SerInfo ohjelmalla onko siellä porukkaa lentämässä/johtamassa.

Ja suosittelen kyllä ennen EFHK:lle menoa jotain pienempää kenttää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Samalla linjalla olen Johanin kanssa. Kannattaa kiertää se Vatsim kaukaa, jos ei edes perus asioita tiedä Vatsim:sta ja sen ohjelmista. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään