Ilkka Mäkelä

Taas lento-onnettomuus Afrikassa

3 viestiä aiheessa

Viimeisimmät 3 lento-onnettomuutta, joissa ihmisiä on kuollut, ovat tapahtuneet Aviation Safety Networkin mukaan Afrikassa.

2 päivää sitten putosi lentoonlähdössä Marsland Aviationin Antonov 24 Khartoumissa, Sudanissa.

http://aviation-safety.net/database/record.php?id=20050602-0

Edelliset onnettomuudet tapahtuivat Kongossa ja Zambiassa.

IATA on luvannut 2 miljoonaa dollaria Afrikan yhtiöiden ja valtioiden turvallisuuden parantamiseen.

Ilmeisesti Keski-Afrikan lentoyhtiöillä ei kannata lentää. South African Airways ja ehkä Pohjois-Afrikan yhtiöt ovat turvallisempia?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ilmeisesti Keski-Afrikan lentoyhtiöillä ei kannata lentää. South African Airways ja ehkä Pohjois-Afrikan yhtiöt ovat turvallisempia?

South African on ihan - anteeksi - valkoisen miehen yhtiö, jos näin leikkisän rasistisesti sanotaan. Ja lisäksi Star Allianssin jäsen.

Ja eipä kukaan tänään pahoitellut minulle "valkonaama" ja "nuija" -huutoja, joita huutelivat jotkut valkohampaiset herrat kentän laidalla. Olin nääs tuomaroimassa jalkapalloa. On syrjintää haukkua minua valkonaamaksi. Ok, erotuomarin työsuhde-etuhan siinä on kyseessä. Verolle vaan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei nyt sentään uutta onnettomuutta taas, mutta liittyy maanosan yhtiöihin:

Belgian liikenneministeri on paljastanut, että Belgiassa v. 2004 suoritetuissa 74:n lentokoneen tarkastuksessa 8 konetta sai vakavan "tason 3" varoituksen turvallisuuspuutteista.

Kyseiset koneet oli rekisteröity Kongossa, Ghanassa, Gabonissa, Marokossa sekä Venäjällä ja Bangladeshissä.

Tämäkin kertoo Afrikan yhtiöistä karua kieltä.

(Luchtzak Aviation)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään