Mikko Sokero

Hiljainen hetki ilmailuihmiselle...

5 viestiä aiheessa

Suomen Ilmailuliitossa työskennellyt Marita Bonnici menehtyi viime kuussa. Nyt se on julkista, koska HS:ssa oli kuolinilmoitus.

Ehdotan jokaiselle minuutin hiljaista hetkeä koneen äärellä.

Marita palveli jokaista Ilmailuliittoon soittanutta/tullutta antaumuksella. Kiva ilmailuhenkinen kaveri, jonka ehdin tuntea vain pari vuotta.

Hyvästi, Marita. Sieltä pilvien takaa bongaat meidät aina!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Marita oli hyvä ystäväni ja reilu apuri ilmailutoimittajien ja ilmailuliiton hommissa. Marita teki työnsä aina iloisella mielellä ja virne silmäkulmassa.

Kaivaten,

Tolokku

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Suruviesti oli minulle henkilökohtaisesti suuri järkytys. Maritan kanssa oli aina ilo toimia ja hän oli aina niin ystävällinen ja huomioon ottava. En voi uskoa että en näe häntä enää milloinkaan.

Syvin osanottoni hänen perheelleen ja työtovereilleen.

Ikuisesti kaivaten,

Jari Pihlajamäki

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuulin itse asiasta viime tiistaina ja olin aika järkyttynyt. "Lyyli", kuten häntä nimitettiin, ei saanut nimeään turhaan; ei todellakaan pyydellyt olemassaoloaan anteeksi, oli aikaansaava ja vielä loistava seuraihminen.

Järkytykseni oli vieläkin suurempi, kun olin juuri edellisellä viikolla sopinut hänen kanssaan lennätyksestä vesikoneella, kun olimme sen pyöräkoneella jo tehneet.

Ilmailuväki ja erityisesti Ilmailuliitto on menettänyt aikaansaavan ilmailijan ja työntekijän.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hiljaiseksihan tämä vetää.

Vaikka en tuntenut Maritaa kuin parin-kolmen vuoden takaa jokusen yhteisen reissun sekä yhdistyksemme asioiden hoitamisen kautta, muodostui hänestä positiivinen, iloinen ja mukava kuva.

Lämmin osanotto.

Pekka Lehtinen ja

Pohjois-Päijänteen Ilmailukerho ry

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään