Guest fly_boy

Copterline saapuu vihdoin

67 viestiä aiheessa

Tää on aina yhtä yllättävää kun tulee tänne ja katsoo "Copterline saapuu vihdoin"  :o. Nytkö se on jo valmis?! Karu totuus paljastuu joka kerta kun saavun lukemaan viimeisiä viestejä =D Ei mitään paineita, mutta täällä on paljon porukkaa odottamassa copterlinea joten pistähän nyt vähän vauhtia, ettei tämä jää sellaiseksi koskaa valmistumattomaksi projektiksi  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tää on aina yhtä yllättävää kun tulee tänne ja katsoo "Copterline saapuu vihdoin"  :o. Nytkö se on jo valmis?! Karu totuus paljastuu joka kerta kun saavun lukemaan viimeisiä viestejä =D Ei mitään paineita, mutta täällä on paljon porukkaa odottamassa copterlinea joten pistähän nyt vähän vauhtia, ettei tämä jää sellaiseksi koskaa valmistumattomaksi projektiksi  ;)

http://conv.flightforum.fi/discussion/index.php/topic,52516.msg568414.html#msg568414

Tuolla oli jo vähän tuosta puhetta, ja Antton kertoi syitä siihen miksi viivästyy..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Antton näyttää löytäneen jo kuvankäsittelyohjelman kun saanut tuolla tälläisen aikaan. :D Minkä päätit lopulta ostaa? Vai onko tuo Gimpillä tehty? ???

EDIT.2. tuossa tollanen "vauhdikkaampi" kuva..

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Antton näyttää löytäneen jo kuvankäsittelyohjelman kun saanut tuolla tälläisen aikaan. :D Minkä päätit lopulta ostaa? Vai onko tuo Gimpillä tehty? ???

isän kameran mukana tuli.. löysin sen justiinsa

EDIT. ei ole oikein innostusta tehdä, kun sai ne jo silloin alkuun valmiiks ja sitten piti formatoida kone.. jos tänään tai huomenna saisi jatkettua..

myös se harmittaa että kyseisestä kopterista ei ole kunnon versiota

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

isän kameran mukana tuli.. löysin sen justiinsa

EDIT. ei ole oikein innostusta tehdä, kun sai ne jo silloin alkuun valmiiks ja sitten piti formatoida kone.. jos tänään tai huomenna saisi jatkettua..

myös se harmittaa että kyseisestä kopterista ei ole kunnon versiota

No älä sitten tee.

Nemeth:iltä on tulossa jossain vaiheessa S-76, ja siihen varmaan ilmestyy myös kunnon Copterline paintit aikanaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nemeth:iltä on tulossa jossain vaiheessa S-76, ja siihen varmaan ilmestyy myös kunnon Copterline paintit aikanaan.

siinä tapauksessa pitää lykätä projektia sinne, turhaa tekee jos nekin tekee ja muutenkin ei ole kunnon kopteria.. pitää harkita

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onhan tiedostokirjastossakin monet eri tahot tehneet MD83:sta paintit jotka ovat tuolla jaossa.

// Aleksi

niin kun on kone.. se ei ole kovin hieno kone, kun tämä C versio on matkustajaversio. norm. versiossa ei ole siihem matkustustilaan ovia kun ei ole sellaista tilaa. ja tämän tilan ovet pitäisi maalata siihen tai hankkia versio mihin maalattu ne. eli ei kovin hyvän näköistä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta eikö voisi maalata vaikka Agusta 109 Copterlinen painttiin? Ne ovat aika samannäköisiä ja on olemassa ihan kelpo A109 simuun  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mutta kuitenkin tämä COPTERLINE KÄYTTÄÄ C:tä

Käyttää toki, itse asiassa S76C+ -mallia, mutta pisti vaan silmään nuo ihmeelliset arvailut malleista...

Mutta eikö voisi maalata vaikka Agusta 109 Copterlinen painttiin? Ne ovat aika samannäköisiä ja on olemassa ihan kelpo A109 simuun  ;)

Ihan asiallinen idea, vaikkei tietysti hardcore-faneille sovikaan edes väliaikaratkaisuksi :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko kellään kokemusta Hovercontrollista löytyvästä paketista: SikorskyS76CorporateDonaldTrump? On julkaistu vissiin 12.3.2006 ja koko se 17.38 Mb. Se nyt näyttäisi noista Sikorsky-koneista parhaimmalta tuosta pikkukuvasta päätellen. Ja ym koneen tekijältä Sikorsky S76 2D paneeli, S76Pnl, kokemuksia? Itse kyselen näitä koska oma simu on lentokelvoton, mutta jos vaan koneesta on mihinkään niin varmaan parissa päivässä vääntäisin copterlinen paintin, kun tuo photoshoppi on sen verran tuttu.

Edit: Löytyvät myös avsimistä, pari kuvaa tuosta ensimmäisestä paketista:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko kellään kokemusta Hovercontrollista löytyvästä paketista: SikorskyS76CorporateDonaldTrump? On julkaistu vissiin 12.3.2006 ja koko se 17.38 Mb. Se nyt näyttäisi noista Sikorsky-koneista parhaimmalta tuosta pikkukuvasta päätellen. Ja ym koneen tekijältä Sikorsky S76 2D paneeli, S76Pnl, kokemuksia? Itse kyselen näitä koska oma simu on lentokelvoton, mutta jos vaan koneesta on mihinkään niin varmaan parissa päivässä vääntäisin copterlinen paintin, kun tuo photoshoppi on sen verran tuttu.

onhan tuotakin tullut testattua.. kyllä tuon saa ilmaan ja muutakin mutta en oikein tykännyt henk. koht.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mutta en oikein tykännyt henk. koht.

Eli mitä tarkoitat "mutta en oikein tykännyt henk. koht." ??? Selitäppä hieman minkälainen se oli?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

samanlainen kuin tuo mihin ensin meinasin tehdä. kyllä siitä joku voi tykätä..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On sekin parempi kuin ei mitään... Tai sitten voisi tehdä tuon Villen ehdotuksen mukaan, eli maalata Agusta 109:n Copterlinen väreihin parempaa Sikorskya odotellessa. Kyllä se ainakin minulle kelpaisi, vaikka en lentele paljoakaan koptereilla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eli mitä tarkoitat "mutta en oikein tykännyt henk. koht." ??? Selitäppä hieman minkälainen se oli?

Tuo on ihan sama kopteri, kuin se mitä Anttonin piti aluksi maalata. Kyseessä on vain eri paintti siihen.

Syystä voi lukea vaikka minun mielipiteeni tuolta ketjun alkupuolelta, mutta todettakoon nyt että ei mitenkään ihmeellisen ulkomallin lisäksi

tuosta puuttuu VC, joka on mielestäni lähes pakollinen varuste kopteria lennettäessä.

Kannatan lämpimästi kaimani ehdotusta Agustan maalaamisesta.

- Ville -

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä nyt vähän katselin tuolle Agusta 109:lle tuota Copun painttia, about tunnin työn tuloksena jotain tällästä:

#1 Malmilla oltu huollossa, kokka kohti Hernesaarta

5.jpg

#2 Up we go

4.jpg

#3 Tää on mun stadi

3.jpg

#4 Hernesaari in sight

2.jpg

#5 Sorvaillaan...

1.jpg

Eli vähän on alkuun päästy. On siinä jotain, tässä muutama jo tiedossa oleva korjaustarve:

- rekisteritunnuksen alueen selvennys

- roottori on jo punavalkoinen, lennossa näyttää mustalta (Main_Rotor_Disk.bmp korjattava)

- alphaa pitäis saada jotenkin pois vielä (tallensin jo DXT1(no alphana) mutta kiiltää kuin kultahammas)

- pyrstön sinisen osan hienosäätö

Eli eihän tuo valmis ole mutta mielellään jotain kommenttia ottaisin. Ja ennen kuin joku chöpperi fani ehtii, niin onhan tuo aika paljon erilainen kuin S76 mutta on tuossa paketissa sentään VC ja ihan ok ulkomalli...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En minä nyt mitään valitettavaa keksi, kun ei kuitenkaan ole olemassa oikeaa esikuvaa. Ei siis voi verrata kuviin. Hyvältä kuitenkin näyttää ja kelpaa jo tuollaisenaan minulle. Korjaa kuitenkin se siihen vaiheeseen, että olet itse tyytyväinen työhön.

Et sinä kyllä saa sitä alphaa kirveelläkään pois, jos olet jo tuohon muotoon tallentanut. Tallenna vain DXT3:na ja valkoinen alpha jos et halua sitä kiiltoa yhtään enempää. Tuo kiilto mikä nyt on tulee itse mdl tiedostosta eli siinä on dynamic shine. Tuo dynamic shine tuo kivan lisän osiin maalauksista, mutta toiset taas pilaa. Koita nyt tehdä esim.oikeata vastaavaa sotilaskopteria tuosta jossa on matta maali, joka ei siis luonnossa kiillä juuri mitään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En minä nyt mitään valitettavaa keksi

Mutta minä keksin. Tuo Copterline-logo nimittäin näyttää vähän turhan litistyneeltä, ainakin jos vertaa tähän:

004.jpg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta minä keksin. Tuo Copterline-logo nimittäin näyttää vähän turhan litistyneeltä, ainakin jos vertaa tähän:

[kuva]

No, niinpäs näyttää, täytyypi korjata hiukan. Tässä pari kuvaa tämän hetkisestä tilanteesta, tällä kertaa Tallinnan puolelta.

#5 Juuri lähdössä lennolle.

2_1p.jpg

#6 Tallinna jää taakse...

2_2p.jpg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pari kuvaa, viime hetket valittaa:

3_2p.jpg

3_3p.jpg

3_5p.jpg

EDIT: Ja juu, tuossa rekisterin kohdalla kun näkyy tuo kirkas raita, sille en voi tehdä mitään. Se on modelissa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään