Guest flaitsimulaatori

Paremmat modelit SquawkBoxiin.

14 viestiä aiheessa

Moi! Miten saisin korvattua esimerkiksi Finnairin textureja/konemalleja squawkboxiin? Pitääkö vain yksinkertaisesti korvata tiedostot toisilla?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kai sulla on ne VIP-modelit käytössä?

Eivätkös ne ole ne jotka valmiiksi tulivatkin? Jos ovat niin ne VIP-modelit on siinä tapauksessa käytössä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Valmiina on squawkboxin omat käytössä. Sun pitäs asetuksista vääntää VIP-modelit päälle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Valmiina on squawkboxin omat käytössä. Sun pitäs asetuksista vääntää VIP-modelit päälle.

Ainakin jos koneeseen ei löydy textureita niissä lukee "VIP". Luulisi, että ne ovat silloin käytössä...?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ainakin jos koneeseen ei löydy textureita niissä lukee "VIP". Luulisi, että ne ovat silloin käytössä...?

Ok, sit ne on käytössä. Mihin sä jotain parempia textuureja tarvit? Meetkö baanan päähän spottailemaan virtuaalisesti vai?  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ok, sit ne on käytössä. Mihin sä jotain parempia textuureja tarvit? Meetkö baanan päähän spottailemaan virtuaalisesti vai?  :P

Nokun joskus ne näyttää vaan vähän erikoisilta..  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nokun joskus ne näyttää vaan vähän erikoisilta..  :P

Ai Finskin koneet? Ei näytä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuossa Fsinn clientissä taitaa olla semmoinen mahdollisuus, että voi itse säätää modelit ja texturet jotka haluaa nähdä. Esim. Ladataan vaikkapa aeron ATR ai-koneena ja sitte säädetään se näkymään vatsimissa. En ole kyllä itse kokeillut tuota.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aeron koneet näkyvät ainakin aina VIPpeinä.  :-\ Eikö SquawkBoxiin ole tehty enempää näitä textuureita/modeleja?

Koneet näkyvät VIPpeinä, mikäli lentäjä ei ole määritelty erikseen tekstuuria niille.

Koneita ja tekstuureja on kyllä vaikka miten paljon. Ongelma on, että kaikki eivät "tehdessään" konetta älyä katsoa "Complete listiä", mistä löytyy lähes kaikkien Suomessa lentävien yhtiöiden maalaukset (myös Aeron).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse olen kyllä valinnut konetta tehdessäni seuraavat :

- Airline : Aero Airlines

-Livery : Generic

Onko tää ihan normi juttu, et liveryssä on aina GENERIC ? Ainoastaan kerran siihen on tullut jotain muuta kuin GENERIC (silloin kyseessä oli Sterlingin wingletti putte, johon oli useita värivaihtoehtoja) ???

Kyllä se generic kuuluu olla siinä. Lisävaihtoehtoja tulee jos yhtiölle on tehty vaikkapa erikoismaalauksia (kuten vaikka Sterlingin eri paintit).

Tein myös hieman lisätutkimusta ja näyttäisi nyt kuitenkin siltä että Aeron maalausta ei löydy tämänhetkisten maalausten mukana. Eli Aeron koneet näkyvät VIP:nä, vaikka olisikin määritellyt yhtiön oikein.  :-\

Suomalaisista yhtiöistä Finnairin lisäksi löytyi maalaukset Air Finlandille ja Blue1:lle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla on ollut tässä jonkun aikaa valmiina Aeron VIP paintti. Samassa paketissa tulee Golden Airin SF34 (valmis) sekä SB20, jota en ole vielä alotellutkaan. Samaan pakettiin olen nyt kyhäillyt Finnmatkojen ja Fritidsresorin paintitkin. Saas nähdä mihin asti tota jaksaa laajentaa ennen jakoon laittamista.

Se Air Finlandin tekstuuri joka nyt on mukana Squawkboxissa, ei näy kenelläkään ilman VIP.SMS:n muokkausta (Squawkboxin pääkansiossa), koska sen tiedot on näköjään unohdettu laittaa sinne. Eli VIP.SMS:iin pitää lisätä rivi "VIP_B752FIF B752 FIF  ; Boeing 757-200, visible as B752". Sen jälkeen pitäisi näkyä toinen pilotti AFI:na, jos se pilotti on valinnut sen Squawkboxin Aircraft-valikosta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään