Guest actsober

Germanwingsin talvi 05/06 myyntiin tänään

7 viestiä aiheessa

Moi,

Ajattelin nyt tännekkin mainita jos jotain kiinnostaa; tuli juuri mailia Germanwingsiltä: Talvikauden 05/06 lennot tulevat myyntiin tänään 5PM Saksan aikaa, eli muutaman tunnin päästä.

Terveisin,

Germanwingsin fsnordic account manager ... ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Peukkuja pitää nostaa Germanwingsille, ei ole muuta kuin positiivisia kokemuksia. :)  Ja mikä tärkeintä, reitti Kölniin on hyvin hoidettu, neljä lentoa viikossa on hyvä määrä, kuusi olisi ihanne (perjantai ja maanantai lisää) mutta asiakkaita ei taitaisi riittää?  Tosin lennot ovat olleet 95%:sti täynnä joka kerta kun itse olen koneessa ollut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Air berlin tasokkaampi ja yhtä edullinen. Harmi ettei AB lennä tänne. Tarjoavat aterian ja virvoitusjuomat hyvällä palvelulle, mitä 4U (Germanwings) taas ei tee.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lensin torstaina Germanwingsillä tänne Kölniin, ei ollut valittamista palvelussa. Kaikki tietenkin maksaa ...

Suosittelen vilpittömästi reissua Kölniin, mikäli lennot irtoaa halvalla. Huomenna aamulla pitäisi jatkaa kohti Prahaa, ja ensi viikolla samaa reittiä takaisin.

Pitääpä kirjoitella tähän ketjuun fiiliksiä sitten kun kaikki neljä lentoa ovat ohi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä en edes Kölniin mennessä ruokaa ehdi kaivata, pääasia että saa kölschiä (koneessa tosin myytävänä Gaffelin kauheaa, mutta menettelee ennekuin pääsee baariin)  :D.

Paluumatkalla yleensä alkaa vasta ruoka maistua, silloin olisi hyvä saada joku ateria, edes rahalla.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään