Guest pyrtsä

Ongelma IVAO:n connectin kanssa

11 viestiä aiheessa

Eli tälläinen ilmoitus tulee vaikka olen asentanut cessnan MTL installerin koneet:

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Äkkiä pois kiitoradalta! Aina pitäisi olla asematasolla kun yhdistää verkkoon.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Valitse tuosta alasvetovalikosta, mitkä ovat tyhjänä, oikea konemalli. Eli tuo MTL model ja sen vieressä oleva toinen alasvetovalikko.

Systeemin pitää tietää, että minkälainen kone muille käyttäjille sinusta näytetään. Ja olethan asentanut MTL-koneet sillä MTL-installer ohjelmalla?

Ja Toniltakin kyllä asiallinen huomautus. Kone aina asematasolla kun yhdistät verkkoon.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt sitten ilmeni seuraavanlainen ongelma >:( :

[ attachment removed / expired ]

En tiedä mikä on vikana latasin kaikki MTL libraryn koneet, joten vika ei ole enää niissä. Olen tarkastanut tunnuksetkin. OSaatteko neuvoa mikä vikana tuo ilmoitus tulee aina, kun painan connect nappia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tarkista, ettet käytä website passwordia (ivao.aero sivustoa varten) vaan IVAN-salasanaa, jolla yhdistät verkkoon. Kummatkin löydät sähköpostistasi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulle tulis semmonen mieleen, mitä on itelle myös käyny että kun kopioi ja liittää salasanoja ja/tai käyttäjätunnuksia niin sinne alkuun tai loppuun eksyy ylimääräinen välilyönti.

Jos ei siltikään toimi, käy tilaamassa IVAO:n sivuilta password reminder jos jotenkin olet saanut jotenkin väärän salasanan. Jos tämäkään ei auta niin otappa yhteyd fi-mc@ivao.aero niin sieltä ainakin Antti sitten auttaa selvittämään, onko käyttäjätiedoissa jotain vikaa tai muuta sellaista.

- Aki

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo tarkistan noi salasanat vielä, ettei niissä vaan olisi mitää häikkää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään