Guest Bumerangi

Virtuaalinen Lentokerho?

138 viestiä aiheessa

Joo, serveri toimi tosiaan hyvin, eli näyttää hyvältä huomisen suhteen.

FlightSimulator ja Teamspeak-serverin osoite on dadin.dy.fi, jos ei jostain syystä toimi niin dadin.no-ip.org toimii myös. Pikaiset ohjeet Teamspeakia varten täällä, jos joku ei ole sitä ennen käyttänyt. Fs-serverin pieni infosivu osoitteessa http://dadin.dy.fi:81, sieltä näkee mm. lentäjien lukumäärän ja muita tietoja.

Serveri on huomenna päällä noin klo 1830 alkaen, virallinen "kokoontuminen" klo 19. Kenttänä kai EFII (Antti?).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep! Efii eli Iisalmi ja sieltä Kajaaniin EFKI itse tulisin Piper Arrowilla jos saan tuon fs:än hoidettua kellään neuvoja parannukseen?

tehot: 1.66ghz

728 MB Ram

ATI Radeon 9800 pro

Autogen täysillä ja scenery complexity dense

Mut sama onko autogen sun muut minkälaisia se cräshää saattaa pidentää lentoaikaa mutta vaikka yksin lennän vatsimissä

esim. EFPY-EFRV

pääsin kentälle kääntymään jolloin add on scenery EFRV tuli esiin peli cräshäsi????  >:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eli tervetuloa huomenna klo 1830 vaikka ts:ään jutustelemaan, itse tulen ainakin ts:ään joksikin aikaa ja voin vaikka hoitaa

"muka" EFKI AFIS palvelun

ok?

Ei mitään virallista mutta katsomaan liikennettä jotenkin!

Eli tervetuloa!

PS. Ei tarvitse säihkähtää chipmunkin ääntä :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Konejärjestelyistä sen verran, että kone on siis vapaavalintainen? Harmi vaan, jos ja kun, toisella ei ole samaa konetta, niin se näkyy jonakin toisena koneena simulaattorissa.

Itseltäni löytyisi Carenadon Cessna 206, Flight1:n Commander 112A sekä Flight1:n Cessna 152.

Saatan minäkin ilmestyä paikalle, mutta en lupaa vielä tässä vaiheessa mitään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse lennän ihan MIKin OH-CTL eli C172..  En nyt tähän hätään keksiny mitää parempaa. Ainoa syy minun mielestä simu kaatumiseen on, että ei vaan jaksa kone pyörittää, mutta musta se ei kyllä pitäisi vaikuttaa Vatsimiin mitenkää, koska mullakii vanhal p*skal koneel toimi Vatsim tosin pienillä tehoilla. Tulehan vaan leikkimään AFISta niin tulee enemmän hauskaa.  Koitahan nyt saada pelit kuntoo niin päästää tekemään Vatsimiin se kunnon Jymä Flaikkari vaikka Ruåttin puolelle asti  ;D  :P.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niki multiplayeria eli FS:än sisäistä peliä

Minkäkälaiset tehot sulla on Henri?

Itse otan Carenadon Piper Arrowin tai default cessna 172

resoluutiona pelissä on 1024x728

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo eli selvennystä:

Multiplayer Fly-inn EFII-EFKI

Huomenna lennämme Simun Multiplayerissä Lennon EFII - EFKI ja sen jälkeen voi sitten lennellä muuallekkin miten sovitaan. Serveri aukeaa Suomen aikaan 18.30 ja kokoonumme Iisalmen plaatalla 19:00.  FS2004 ja Teamspeak serverinä toimii dadin.dy.fi , jos ei jostain syystä toimi niin dadin.no-ip.org toimii myös.  Nettisivut: http://dadin.dy.fi:81. Vladin tekemä teamspeak ohje: http://www.expromptus.com/ts/. Minä lennän ainenkin omalla nimelläni. Tästä se lentokerhon toiminta alkaa eli kaikki mukaan vaan!! Nimi se varmaan sit on Pyhäsalmen lentopojat (Antti?)

P.S. Olen innoissaan hommassa mukana, koska oon aina halunnu parantaa Vfr toimintaa esim. Vatsim taivaalla ja sitä ei kukaan jaksa yksin lentää ja Vfr lento on niin hienoa hommaa hyvällä porukalla, kun  on Ifr lentoja tuntitolkulla tahkonu. Elikkäs kaikki jota vähääkää kiinnostaa tutlkaa lentämää VFR lentoja!!!!!

Erikoiskiitokset Vladille ja Antille.

Ohhoh tulipas kirjotettua pitkä liuta  :-[

Mä ostin uuen koneen niin nyt on kyllä loistava lentää.. Tehot on tapissa ja Vatsim taivalla aikia useasti lentelen. AMD Athlon 64 DDR 400 dualchannel, 1Gb RAM, Radeon X800 GT, 300Gt kiintolevy

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Katsotaan vielä nimeä mutta porukan mielestä tuon hyvä nimi kai?

VFR lennoista on kyllä todella pulaa koska suurin osa harrastajista lentää lentoyhtiöissä (virtuaalisisessa).

Katsotaan jos vielä joku kesä saadaan joku real life meeting  ;)

Mutta todella huomenna olen luultavasti ts mutta pistän vaikka tehot pienemmille jotta kokeillaan!  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo hyvä juttu. Saapa nähä kuinka moni innostuu, mutta toivottavast nii saadaa eloa vfr taivaalle. Kyllähän meetingit sun muut voiaa joskus pitää, mut sitä ennen pitää saada homma pelaamaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä en varsinaisesti tuosta lentokerhosta ole niin innostunut, mutta huomiseen lentoon voisin (ehkä) osallistua, eikö?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo ei ole mikään sitoutuva homma et tule lentämään tuo on vain semmoinen muodollisuus!!!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo elikkä nyt on ilmoitettu Vacc.fi:n ylemmälle taholle eli Lasse Herolle, että plaanimme lentoja Vatsimin puolelle. Eli Fly-innejä vaan järjestämään ja sitten Vacc.fi:n foorumiin Events palstalle ilmoitus.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ok. Voitte laskea minut pois :-[

Mutta seurailen tätä jos järjestätte tapahtumia multiplayerissä/IVAOssa. Ja pyrin myöskin huomenna tulemaan.

Pidetään hauskaa 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pidetään hauskaa juu kokorahan eestä. Tosta Vatsim hommasta, että pyrin tällä viikolla tekemään tunnuksen myös IVAOon niin eiköhän sinnekkin puolelle tulla.. eli tuomaan VFRrää sinnekkin suuntaan, mutta IVAO Finland on vasta niin nuori, että on parempi kerätä porukkaa Vatsimin kautta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo eikö se kesällä oo ivaoon tulossa VFR-Fly Inn myös

joskus sitten mennään lentämään Wredebylle, se on kaunis paikka ainakin oikeasti uskoisin.

Mutta huomenna lennetään jos pystyn mutta teitä ei toivottavasti estä mikään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo Wredeby on yksi Suomen pienimmistä kentistä ja se ei oo kovin kaukana mun kotiseudulta. Kyllähän se aika pieni on.. meillä päin on siellä muitakin hyviä kenttiä EFUT ja EFSE siinä ihan lähistöllä ja EFKY vähän kauempana.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noniin yksi halukas lisää.. hyvä juttu ja tervetuloa Huomenna .. öh tai siis tänään lentämään  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo Wredeby on yksi Suomen pienimmistä kentistä ja se ei oo kovin kaukana mun kotiseudulta. Kyllähän se aika pieni on.. meillä päin on siellä muitakin hyviä kenttiä EFUT ja EFSE siinä ihan lähistöllä ja EFKY vähän kauempana.

Terve vaan sinne Valkealaan täältä Elimäeltä ;D

Asutaankin aika lähellä toisiamme. Suomi on pieni :)

Uskoisin että jos valvotuille lentopaikoille haluatte lentää, niin saadaan varmasti lennonjohtoa järkättyä (IVAO). Tuolla IVAO Finland-foorumilla Hosted Boards-osiossa saa kysellä jos kiinnostaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse jos kykenen l entämään  :P lennän tunnuksella OH-AKK

ja muistakaa sitten ei mitään todesta ottamista mutta ainakin itse pyrin jotenkin hoitamaan radioita esim.

"Alfa Kilo Kilo liittyy vasemmalle perusosalle"

tälläistä!

1900 nähdään servu aukeaa jo 1830 eli vissiin voi tulla vaikka gliderin kanssa tai kuhan vain laskeutumisia harjoitella.

Huom! Jos ette pääse platalle, kannattaa leijua slewillä eli

Y näppäimellä platalle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve vaan sinne Valkealaan täältä Elimäeltä ;D

Asutaankin aika lähellä toisiamme. Suomi on pieni :)

Uskoisin että jos valvotuille lentopaikoille haluatte lentää, niin saadaan varmasti lennonjohtoa järkättyä (IVAO). Tuolla IVAO Finland-foorumilla Hosted Boards-osiossa saa kysellä jos kiinnostaa.

Katsos joo  :) Taiatkin olla lähin tän ikänen simuharrastaja tältä seudulta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään