Guest Bumerangi

Virtuaalinen Lentokerho?

138 viestiä aiheessa

Serverin kanssa ollut ilmeisesti pieniä ( :P) ongelmia tänään, joten vian selvittelyyn menee vähän aikaa.  Tällä viikolla ei siis varmaan kauheasti lennellä. Servu heitti porukkaa välillä ulos, eivätkä kaikkien koneet näkyneet kaikille. Yritän tehdä jotakin viikon aikana, mm. RAMin lisäystä tiedossa...

Nyt tuntuu serveri toimivan ihan hyvin. 2 konetta ilmassa + EFHF_TWR.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tänään oli kyllä aika kivaa kun aluks lennettiin Porista Helsinki - Vantaalle jonkun kanssa (en muista/tiiä kenen  ::) ) boeing tripla seiskalla, ja sitten malmilla laskukierroksia. Uskalsin sitä ääntäkin avata  ;D

EDIT: Sanokaas jos lensin sinun kanssa Porista Helsinkiin. Elikkä olin OH-CKA

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tänään oli kyllä aika kivaa kun aluks lennettiin Porista Helsinki - Vantaalle jonkun kanssa (en muista/tiiä kenen  ::) ) boeing tripla seiskalla, ja sitten malmilla laskukierroksia. Uskalsin sitä ääntäkin avata   ;D

Malmilla oli oli kiva olla tornissa kun neljä konetta pyöri laskukierroksessa. Oli jotain säpinää kokoajan.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

servu toimi hyvin ;)  sitten vielä kun nuo radio jutut oppisin niin menis paremmin

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

EDIT: Sanokaas jos lensin sinun kanssa Porista Helsinkiin. Elikkä olin OH-CKA

Pakko tunnustaa, minä se olin. :) Oli kyllä aika ahdasta porin platalla, kun kaksi triplaseiskaa oli parkissa siinä terminaalin edessä. :P Vladille sanoinkin jo privalla, että servu toimi moitteettomasti. Mukavaa tosiaan taas oli.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko se servu tänään auki samaan aikaan kun eilen? Tai no jos servu edes aukee tänään jossain vaiheessa niin ilmoittele täällä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ruvetaanko sorvaamaan jo Pyhäsalmelta käsin?

Vlad any chance saada servu tänään että pyöriikö?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko nyt?

Serveri ei ole enää joka päivä käytössä, kun on kaikenlaista muuta projektia.. asia hoidetaan varmaan viikon päästä kuntoon.  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään