Guest jake

Squawkboxin chat-ikkuna ei aukea (ratkaistu)

6 viestiä aiheessa

Squawkbox ei toimi. Kun joku kirjoittaa minulle jonkun (yksityis)viestin, se pyörii siellä ylhäällä ja tulee siihen microsoft flight simulator chat-ikkunaan mutta se squawkboxin oma chat-ikkuna ei aukea! Sitten kun pienennän FS:sän se ikkuna on siinä. Squawkin asetuksista on päällä "Always open chat windows" ja "enable integration with Flight Simulator chat window". Mikä voisi olla vikana?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

"enable integration with Flight Simulator chat window"

Siinä sulle vikaa kerrakseen :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lol. Mitenkäs minä voin mitään puhua/kirjoittaa millekkään lennonjohtajalle, kun pitäs aina pienentää peli ja sitten se menee pauselle ja vatsimissa ei saa pistää pauselle! Kyllä ne chatit teilläkin on siinä päällä, mutta miten??

No siten että puhut lennonjohtajalle, ja vaihdat taajuutta com1sellä, ja koneen transponderkin toimii.. Ei sitä poksia tarvii kuin korkeintaan metariin ja atikseen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lol. Mitenkäs minä voin mitään puhua/kirjoittaa millekkään lennonjohtajalle, kun pitäs aina pienentää peli ja sitten se menee pauselle ja vatsimissa ei saa pistää pauselle! Kyllä ne chatit teilläkin on siinä päällä, mutta miten??

Hanki headsetti jolloin voit ihan puhua sinne radioon? Paljon parempi tapa jos vain mahdollista.

Simusta saa pois päältä sen "(x) Pause on task switch " asetuksen jolloin se ei mene pauselle. SB ei toimi simussa moduulina sulla?

//T

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No tarvitsi sitä tai ei, ongelma ratkaistu. Nyt se toimii niin että kun käynnistän FSsän en käynnistä squawkboxia sieltä pikakuvakkeesta, vaan painan FSsässä Alt ja sieltä modules-squawkbox-start.

Oisko kannattanut lukea ohjeet ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään