Juha Klemettinen

Omalla Bussilla LIAS '05:een

11 viestiä aiheessa

Ilmailumuseoyhdistys ry tarjoaa vaivattoman mahdollisuuden päästä LIAS'05 lentonäytökseen Lappeenrantaan lauantaina 2.7.2005.

Linja-auto lähtee Suomen Ilmailumuseon (Tietotie 3, 01530 Vantaa) pihasta klo 07.00. Oman auton voi jättää museon pihaan. Bussi palaa takaisin näytöksen päätyttyä lauantaina klo 21.00 mennessä.

Matkan hinta on 35eur/henk. Hinta sisältää bussikuljetuksen ja sisäänpääsyn näytösalueelle.

Varaa paikkasi nopeasti, viimeistään 16.6.2005!

Sitovat varaukset Suomen Ilmailumuseo klo 11.00-18.00 puh. (09) 8700 870 tai sähköpostilla info@imy.fi

Maksu suoritetaan käteisellä bussissa.

Tervetuloa mukaan!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuinkakohan moni minun lisäkseni ajatteli topicin perusteella kuljetusvälineen olevan Airbus? ;D

Minä 8)

Täytyy harkita hetkosen lähteäkkö mukaan. Tosin olen lähdössä muutenkin sinne, mutta olisi muutakin tekemistä joten voi olla, että tulee junareissu kuiteskin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luulin että tässä bussilla tarkoitetaan lentävää sellaista...

Otsikolla on merkitystä ;)

Moniko haluaisi lukea ketjua:"Linja-autolla Lappeenrantaan"?

;D

Niin, ja paikkoja kuuluu vielä olevan jäljellä...

Juha.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luulin että tässä bussilla tarkoitetaan lentävää sellaista...

Eiköhän se ole ainakin sitten maailman ilmailuhenkisin linja-auto ainakin ;) Matkallahan voinee pistää vaikka ohjaamovideoita pyörimään ;D

//Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ääh, mä luulin että pääsee matkaamaan jollain private airbussilla... :-[:)

Noh,kiitos kuitenkin tiedosta, täytyypi katsoa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tällä hetkellä mukaan mahtuu vielä muutama halukas!

Varaa pikaisesti oma paikkasi soittamalla klo 11-18 Suomen Ilmailumuseolle puh. (09) 8700 870

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Myös Pirkanmaan suunnalta pääsee bussilla Lappeenrantaan lauantaina 2.7. Valkeakosken ilmailukerho ry:n järjestämän bussimatkan hinta on 25e/hlö. Bussi lähtee Valkeakoskelta alustavasti klo 8:00. Jos Tampereen suunnalta tulee riittävästi väkeä, on mahdollista että bussi ajaisi myös Tampereen kautta. Paluu näytöksen päätyttyä.

Tiedustelut ja ilmoittautumiset Kari Kokolle puh. 0400 870 097.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ensi vuonna täytyy järjestää Turustakin (ja Satakunnasta) matka näytökseen. Kaveri laski että hinnaksi täältä rannikolta asti (!) tulisi vain 31 euroa/pää sisältäen pääsylipun, jos lähtijöitä olisi tuollainen 49. Isommalla bussilla menee hieman alle 30 euron. Ja tietenkin kannattaa matkalta ottaa väkeä mukaan että auto saadaan täyteen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään