Sami Puro

Suttuiset tekstuurit (fs2004, repaint..)

9 viestiä aiheessa

Tuossa VF:n käyttöön tein A340-konetta, Poskyn mallille, heidän omasta paintkitistä ...

 

Tallensin kaikki rungon ja pystön tekstuurit samassa muodossa (pariakin kokeiltu, DXT3 esim .. dxtbmp:n kautta kuitenkin as usual), mutta siltikin rungon viimeisin osa ja pyrstö näkyvät simussa suttuisina. Eturungon tekstuurit ovat normaalit, tarkat, mutta ne viimeiset palat ovat kaukaa ja läheltäkin katsottuna hyvin suttuisen oloiset ja eron etuosaan huomaa selvästi. Itse BMP:tä avattaessa tekstuuri on kuitenkin normaalin näköinen ja kokoinen (samoissa mittasuhteissa myös esim. poskyn Virgin A340 painttiin nähden, ainakin silmämääräisesti) ...  joten simu tekee tuon ....?  Vai johtuuko vain omasta tietokoneesta?

 

Kuvaa ei nyt juuri ole ongelmasta heittää, mutta jos joku keksii jo tuosta. Tietysti voin heittää maililla tekstuurit testiinkin jos joku osaava haluaa katsoa  ;)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tietääkseni ei ole niitä laitettu mutta sanokaa nyt vielä varmuudeksi että miten tsekkaan tuon....?  en näitä enää oikein osaa kun niin harvoin teen... :)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tietääkseni ei ole niitä laitettu mutta sanokaa nyt vielä varmuudeksi että miten tsekkaan tuon....?  en näitä enää oikein osaa kun niin harvoin teen... :)

 

Helpoiten sen varmaan näet, kun avaat bitmapin ImageTooliin, niin oikeassa laidassa on teksti "# Mip levels". Jos siinä on enemmän, kuin 0, you are doomed ;D

 

[ attachment removed ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään