Guest fly_boy

Finncomm airlines ATR 42-500

32 viestiä aiheessa

ehkäpä tämän jälkeen teen päivityksen ja huomioin tuon

Ehkäpä tuollaisessa taas ei ole mitään järkeä. Miksi ei voi tehdä kerralla kunnollista? Niin kiire ei voi olla, että keskeneräistä työtä pitäisi pakolla tyrkätä jakoon. Loppujen lopuksi sellainen ei kiinnosta ketään, eikä sillä saa tekijäkään kuin laiskan maineen. Eikä sen jälkeen varmaan kukaan imuroi enää sitä "lopullistakaan" versiota, jos alkuperäinen on jätetty kesken...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

[ attachment removed ]

saumoja en ole vielä saanut, KOSKA kun olen katsellut kuvia oikeasta koneesta, niin en ole vielä löytänyt sauman kohtia, sillä niitä ei näy

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

saumoja en ole vielä saanut, KOSKA kun olen katsellut kuvia oikeasta koneesta, niin en ole vielä löytänyt sauman kohtia, sillä niitä ei näy

Yleensä paintkiteissä on layer, jossa lukee panel lines tai vastaavaa. Nyt tuo paintti näyttää liian kliiniseltä ja sileältä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Yleensä paintkiteissä on layer, jossa lukee panel lines tai vastaavaa. Nyt tuo paintti näyttää liian kliiniseltä ja sileältä.

yleensä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nuo ikkunat ovat hiukan vinossa vielä ja eri muotoiset... ehkäpä niitäkin voisi vielä oikoa.

Niitä rungon viivoja voinee tarkistella myös muista tälle mallille tehdyistä painteista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onpas siinä hyvin kiillotetut renkaat ja peräsin :o. Kannattaisko sinun, Antton, hiukan vähentää sitä alphaa? ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ohops. en itse sitä testannut alphan jälkeen.. ehkä vähän voisin vähentää

EDIT. vähensinhän minä sitä ja nyt vielä kun pääsis testaamaan.. tein myös OH-ATB:n paintin (vaihdoin kirjaimen, OHO)...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään