Guest oksu88

Imurointi Nopeus

15 viestiä aiheessa

Olen huomannut että kun imuroin tiedostoja FSNordicilta niin se tulee tosi hitaasti. Kokeilin jo imuroida muilta sivuilta ja nopeus oli normaali joten se ei ole laitteisto ongelma tai hidas internet. Yleensä kun mä imuroin FSNordicista jotain, nopeus on noin 110 kt sekunnissa mutta nyt se on vaan 20. Onko FSNordicil jotain meneillään vai onko vika mun konees?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

428kt/s.. Ei ongelmista tietoakaan. Mutta ah niitä modeemiaikoja, jolloin tuli maksimissaan 7kt/s, ja sekin vasta aikakauden loppupuolella.. Ihmeellisiä kiireilijöitä tämä nykynuoriso, kun pitäisi saada kaikki heti. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

81 KB/s näyttäisi minulla lataavan, paljon lienee kt/s:ssä sitten?...

kb=Kilobitti kt=kilotavu jotka tarjottavat samaa. Miulla tulee 100kt/s

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

kb=Kilobitti kt=kilotavu jotka tarjottavat samaa. Miulla tulee 100kt/s

Ei pahasti pieleen. Kilobitti on vain 8 kertaa pienempi kuin kilotavu. tavu = 8 bittiä

Tosin toi kB = KiloByte joka on sama kuin Kilotavu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Kokeilin äsken imurointia ja nopeus oli 845 kb sekunnissa. ;D 8)
Eli noin 105kB/s? Saanen huomauttaa, että mulle valui dataa neljä kertaa nopeammin.. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

- Nuo vastaukset muiden nopeuksista varmaan auttavat kysymykseen ? .. Eli jos joku tietää, mikä vie kaistaa todennäköisesti kaverin yhteydessä, niin voi ehdotella. Syitä voi olla monia, eli palomuuri asetukset, välipalvelimet, mahd. saman aikainen P2P käyttö, piuhat, linjat ym. Ilman prosyyreitä homma ei ole niin itestään selvää, eli onkelma ei ole yksi selitteinen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eli noin 105kB/s? Saanen huomauttaa, että mulle valui dataa neljä kertaa nopeammin.. :P

Siis tarkoitin nimenomaan kilotavua, eli kilobittiä. Minulla on full-rate ADSL.

- Ville -

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis tarkoitin nimenomaan kilotavua, eli kilobittiä. Minulla on full-rate ADSL.

Pakko munki osallistua ;D

kilotavu = kt = kilobyte = kB (iso B)

kilobitti = kb, (pieni b) joka taas on kilotavun kahdeksasosa

Siis b:n koolla on väliä ja tuo kai onkin se suurin väärinkäsitysten aiheuttaja.

Kilotavu siis ei ole kilobitti ja tuo sinun nopeutesi sekunnissa oli ilmeisesti 845 kB (kilotavua), eli 6760 kb (kilobittiä).

Toivottavasti sait selvää :P

Edit: ai niin, noin 100 kB/s näyttää tulevan, käytössä Soneran meganen ADSL

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kilotavu siis ei ole kilobitti ja tuo sinun nopeutesi sekunnissa oli ilmeisesti 845 kB (kilotavua), eli 6760 kb (kilobittiä).

Joo, sekoilin pienessä ja isossa B:ssa. Ja meikäläisellä on maisterin paperit tietojenkäsittelyssä... :-[ :-X

- Ville -

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla taasen on simmarketista ladatessani ongelmaa tällä hetkellä kummatkin lataukset tulee 3,5 kt/s olisiko mitään ehdotuksia? Vai onko vain niin kova ruuhka tuolla?

EDIT:Myös semmonen ongelma on että lataus keskeytyy,vaikka latausnopeus näkyy niin se ei lataa ollenkaan :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään