Guest alggu

Kokemuksia 7-18 h lennosta VATSIM:issa/IVAO:ssa

28 viestiä aiheessa

Eli jos valvoja kyselee sinua chatilla etkä vastaa 15min kuluessa, tulee kick ja merkintä "mustaan kirjaan". Tälläistä "toimintaa" (vaikka olisitkin vain esim. syömässä) pidetään tuntien keräämisenä (sandbagging). Huolehdi siis, että joko olet koneen ääressä ja poistut enintään kymmeneksi minuutiksi tai suljet yhteyden verkkoon.

Joku muu saa kertoa VATSIMin käytännöstä.

VATSIM Pilot Resource Center sanoo:

Pilots flying outside of staffed (controlled) airspace are required to log off of the network if it is anticipated that they will be away for more than thirty (30) minutes.  If you are found to be unresponsive for more than thirty minutes, you will be subject to immediate removal from the network.  Repeat offenders will be subject to suspensions and/or expulsions.  One thing to note is that staff is not always required to give you the full thirty minutes.

-tuomo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jeps on kokemusta.. about 10h lento Bangkok - Frankfurt.. Ei siinä kyllä johtoa kauheesti ollut.. (ei yhtään)  ??? Koneen ääressä olin koko ajan koska tässä mulla on telkkari vieressä..  ;D Itte en ainakaan lennä tollasia enää.. mun mielestä paljon mielenkiintoisempaa ja hauskempaa vedellä näitä lyhyitä/sopivia muutaman tunnin(1-4h) lentoja niin on paljon enemmän tekemistä siinä..  esim tuo mun långhaul.. nousussa matkalentokorkeuteen ja sieltä laskuun meni ehkä yhteensä about 1h (jotain tekemistä sentään)..(tai tietty kun isket autopilotin päälle siinä heti kun irtoat maasta niin.. :P) siinä sitten 9(½)h ihan turhaa pinnoilla lentelyä ilman johtoa..  ;D  :thmbdn:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään