Petri Koivisto

Simu tilee VATSIM:issa

16 viestiä aiheessa

Moi!

Viimeinkin kun olen uskaltanu vatsimiin mennä, niin simu tilee aina jossain vaiheessa! 2 kertaa olen kokeillut enkä ole kertaakaan päässyt ilmaan! P*kl! Vaikuttaa kyllä todella mielenkiintoiselta ja haluan päästä lentoonkin! Siis äsken koitin, olin Menorcalla ja sain juuri luvat taxaukseen, simu jämähti siihen! Tulin wintoosaan ja sitten tulee että simu on aiheuttanut virheen.  >:( Offlinessä simu toimii ihan normaalisti mutta tuolla tilee aina.. mikähän ois vikana?

niin ja itellä ei oo mitään hajua mistä vois johtua.. muutaku että se että vatsimissa vaan tilee, ei offlinessa.  ???

Kiitokset etukäteen

Nimim. Tahtoo joskus ilmaankin.  :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Meikäläiselläkin tilttailee tuo Vatsim aina välillä, syytä en tiedä. Pistää kyllä vähän vi**ttaa, kun tilttaa kesken lähestymisen aloittamisen ja heittää työpöydälle. Viimeksi näin kävi monster fly-innissä. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Meikäläiselläkin tilttailee tuo Vatsim aina välillä, syytä en tiedä. Pistää kyllä vähän vi**ttaa, kun tilttaa kesken lähestymisen aloittamisen ja heittää työpöydälle. Viimeksi näin kävi monster fly-innissä. :P

No kyllä nii ketuttaa eikä ihan vähääkään!! Mulla ei hyppää työpöydälle vaan se vaan jää siihen paneeliin jämähtää eikä pysty painaa mitään ja mitkään näppäinkomennot ei vaikuta jne.. sitte ite joutuu tulemaan wintoosaan ja lopettamaan simu.. sen jälkee tulee että on aiheuttanut virheen..  kerpele..  mikä tuohon voisi vaikuttaa.. fsuipc? se on uusin.. 3.60.. vaikuttaako se jos avaa sb:n simusta tai työpöydältä?  ???

katon tässä myös vatsimin voorumeilta mutta ei tunnu löytyvän vastaavaa ongelmaa..

Nojoo.. nyt löyty vähän samantapainen squawkboxin foorumeilta..

Today, during my 3rd flight so far on Vatsim, I experienced the big freeze - screen freezes, but sound ok

Eli sama kuin mulla..

Ja tuohon vastausta..

If you launch SB from the Modules menu within FS, it runs in the same process as FS as a plugin. If you launch SB from the Windows Start Menu, it runs as a separate program
Pitää vissiin kokeilla tuota..  :P

Tiedä sitten.. joku sanoi ettei tuo auta mitään mutta kokeilemallahan se selviää.. ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla sama homma, auttoi multiplayerissa kun karsin asetuksia mutta kun tuli about 2 konetta lisää niin ei voi enää.

En vain tiedä luultavasti prossu ei jaksa pyörittää

1.66ghz

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En vain tiedä luultavasti prossu ei jaksa pyörittää

1.66ghz

No mulla luulis jaksavan.. 3.4ghz.. jos se siitä on kiinni..  ???

Kokeilin tuota että käynnistää sen "external moden" sieltä.. nyt ei tilenny muutaku sb.. ei simu.. vissiin sitte siinä sb:ssä vika.. poistin ja asennan uusiksi..

Vai voisko johtuu versiosta? mulla on se uusin SB 3.1..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vai voisko johtuu versiosta? mulla on se uusin SB 3.1..

Tuskin siitä on haittaakaan jos kokeilisit vanhemmalla ;) Tietysti voisit kokeilla Fsinnillä,että toimiiko sillä.

//Jouni

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuskin siitä on haittaakaan jos kokeilisit vanhemmalla ;) Tietysti voisit kokeilla Fsinnillä,että toimiiko sillä.

//Jouni

Hmm, joo etinkin jo vanhoja versioita mutta ei tunnu löytyvän.. Tuosta toisesta en sano mitään.. näyttää sen verran monimutkaiselta..  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täältä kirjastosta pitäs löytyä Squawkbox hakusanalla SB3.

//Jouni

Joo löytyy mutta siitä download linkistä menee sb:n sivuille ja sieltä saa sen 3.1:n  ???

Niin ja löysin jotain näitä mutta nuo taitaa olla jo jostain vuodelta nakkijakivi  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No nuo kaikki sb 3.0:n linkit menee sinne sb:n sivuille..  ??? Käykö tuo 2.3 versio? vastaus: ei ;D

Tämä on nyt sit jo melkosta tarkka-ammuntaa,mutta vaccissa oli joku aika sitten vähän samantyyppistä ongelmaa,että simu oli jämähtänyt,kaatanut koneen jne. jne.Kokeileppa asentaa Directx ja äänikortin ajurit uudestaan ja katso,vaikka toisilla versioilla tosin directx kannattaa olla uusin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämä on nyt sit jo melkosta tarkka-ammuntaa,mutta vaccissa oli joku aika sitten vähän samantyyppistä ongelmaa,että simu oli jämähtänyt,kaatanut koneen jne. jne.Kokeileppa asentaa Directx ja äänikortin ajurit uudestaan ja katso,vaikka toisilla versioilla tosin directx kannattaa olla uusin.

Mjoo, koitan noita huomenna. Poistin sen SB:n uusimman ja asensin takas ja koitan huomenna että pelittääkö, jos ei niin koitan noita ajureita. Kiitos vaan kovasti avusta!  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja vielä jos ei pelitä niin kannattaa kokeilla eri maitten vaccien sivuilta metsästää jos sattuisi löytymään vaikka 3.0.4 versio tai vanhempi.Yhden saatoi löytää mutten ole varma onko 3.0,kun en pääse sitä testaamaan.

//Jouni

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vacc:n foorumeilla oli joku ohjelma joku System XP tai vastaava joka deleteöi turhat rekisterit mutta se auttoi vain pikkasen

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään