Guest fly_boy

Multiplayer servu auki tänään..

39 viestiä aiheessa

elikkäs tänään auki varmaankin kasiin tai ysiin (ehkä kymmeneen) asti.. paikalla tällä hetkellä 2 pilottia. olis kiva jos muitakin tulisi paikalle pörräämään cessnoilla tai jollain muulla.. juuri nyt ollaan parkissa kuopiossa. tornikin saa tulla, ja valitaan lentopaikka sen mukaan, jos torni nyt haluaa olla vaikka malmilla..

serverin ja TeamSpeakin IP on: 85.157.93.246

jooja EDIT. että jos ei oo headsettiä niin kyllä siä voi chatin kauttakin kirjotella, ei se niin vakavaa oo

EDIT2.nenkin.. eli kyllä saa vetää laskukierroksia vaikka 747:lakin jos huvittaa.. kunhan lennellään huvin vuoksi.. sitte jos torni tulee niin sitte ehkä mietitään uudestaan ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Enpäs päässyt tänään muuta kuin vain nousemaan...

Noh, oma vika kun en tullut aikaisemmin.  :)

-Antto

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

joo.. kessnailut käänty hävittelyiks amerikanmaalle, mutta nyt servut on suljettu koska kukaan ei enää jaksanut lennellä parin tunnin jälkeen..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

servu ja ts taas auki ainakin kasiin asti, itse en ehdi paljoa lentelemään muuta nyt olen paikalla pari minsaa.., huomenna sitten on puol viidestä eteenpäin joko mun tai muun servu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

muistutus.. tänään puol viidestä (16.30) eteenpäin.. ja viikon loppu edessä, niin ainakin ysiin auki, mutta tod. näk. servu sulkeutuu 22.00-23.00

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

muistutus.. tänään puol viidestä (16.30) eteenpäin.. ja viikon loppu edessä, niin ainakin ysiin auki, mutta tod. näk. servu sulkeutuu 22.00-23.00

Lähetäänkö tänäänkin kuopiosta? Saattasin tulla jollai Defu 737:llä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

joo, siirryttiin ainakin hetkeks tuonne vladin servulle...

ts ja servu: dadin.no-ip.org

koneita tällä hetkellä kessnasta 747:kaan

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

servu auki tämän päivän ainakin johonkin kasiin asti, mutta tänään taidetaan viettää potkuripäivää ainakin aluksi Seinäjoella

EDIT. suljettu hetkeksi, koska simu ei pysy jostain syystä päällä, joten serverikään ei pysy..

EDIT. servu aukeaa kun ukkonen loppuu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Omakin serveri päällä koko päivän (klo 23 asti).

dadin.no-ip.org, FS&TS.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Omakin serveri päällä koko päivän (klo 23 asti).

dadin.no-ip.org, FS&TS.

joo, kiitos taas kerran, voisi tuota tänään(kin) käyttää

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

tulkaa vladin servulle se on näköjään auki eli dadin.no-ip.org    Sama Teamspeakissa ja simussa tulkaa jollain hävittäjällä esim. f18, f16, f15, goshawk

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

joo perjantaina taas olis auki, tänään enkä torstaina en millään ehdi.. mutta perjantaiksi uumoilin jotian helikopteri hommaa.. eli ainoastaan helikoptereille. suosittelen lataamaan jonkun freeware (no miksei paywareakin, saa jos haluaa ja on manii) kopterin ellei ole ennestään, (huom. en pakota vaan suosittelen, omasta mielestä defu kopterit on aika köyhiä) ja noita freeware koptereitahan löytyy mm. www.hovercontrol.com (jos joku ei tiedä).

kaikki voi tulla, ei tarvitse olla mikään hyvä(kään) heko-pilotti, nyt voi harjoitella.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

tuo heko juttu pitää siirtää (siirretään jos halukkaita on, jos ei niin ei pidetä ollenkaan), koska jotain syystä servu ei toimi.. jos Vlad avaa servun täksi illaksi niin sinne lentämään kaikki halukkaat..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kävin katsoo äsken, ja ei tuol multiplayerissa näyttänyt lentävän kukaan, vaikka tuon sivun mukaan oli. Outoa?  ??? Muuten varmaan ihan kiva paikka taitaa olla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kävin katsoo äsken, ja ei tuol multiplayerissa näyttänyt lentävän kukaan, vaikka tuon sivun mukaan oli. Outoa?  ??? Muuten varmaan ihan kiva paikka taitaa olla.

Justiinsa käynnistymässä illan lennot.  ;) Tervetuloa vaan lentämään!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja tuskimpa sinne ees minä pääsen, määrä lisääntyy koko ajan, muuten pääse sinne siltikään. Tai sit mul on väärä IP. Kertoisko joku sen vielä?  :'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mun servu aukeaa n. puol kasilta ja on muutaman tunnin auki. riippuu saanko kuinka asennettua tuota TS serveriä.. mutta puol kasilta jos onnistuu

laitoin kiinni kun ketään ei kiinnostanut

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vlad ei saanut servua toimimaan, joten mä avaan omani. samat vanhat IP osotteet..

sanokaahan/kirjottakaa chattiin  jos tuutte lentämään ja mun puhe ei kuulu, en oo varma mikin asetuksista

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hitto jos oli 15 yli neljä niin en ehtiny... :-\

häh, et ehtiny??

servu on tän illan siis auki ainakin ysiin ehkä kymppiin asti

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

perskule, älysin taas kerran väärin. Ilmoittele YV jos pidät joskus taas. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

tänään, ts on jo auki, ja mp servu 2min. päästä. ite en oo kokoaikaa paikalla

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään