Guest fly_boy

Multiplayer servu auki tänään..

39 viestiä aiheessa

Koskas te uskaltaudutte sieltä Vatsimin/Ivaon puolelle? Ei siellä kukaan pure jos tarkoitus on opetella oikeita proseduureja. Rohkeasti vaan harjoittelemaan...

//T

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ehkä voitaisiin vielä jotain eventtiä yhteistyössä suunnitella, esim. VFR-koulutusflaikkaria tai vastaavaa kiinnostuneille. Jos on ideaa, antaa palaa vaan foorumillamme (Löytyy FSN:stä Hosted Boards-kategoriasta)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Koskas te uskaltaudutte sieltä Vatsimin/Ivaon puolelle? Ei siellä kukaan pure jos tarkoitus on opetella oikeita proseduureja. Rohkeasti vaan harjoittelemaan...

//T

ei se oo uskaltamisesta (ainakaan mulla), mut tuo voi joskus vähä pelleilläkin.. (sattuu myös paremmissa piireissä)

niin jajoo. ja ennen kun oon yrittäny jompaan kumpaan on tullu viestit atc connected terminated/tms. (vatsim) ja en muista mitä herjaa IVAOssa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tänään taas lentämään? Jos tulee paljon porukkaa voin mennä torniinkin..

joo sopii se, käytetään samaa servua kuin eilen ja jos se ei oo päällä, niin mennään mun servulle. ts tulee multa

kaikki jotka eilen olivat, tietävät servun, jossa eilen oltiin. siellä olisi tapahtumaa (alaskassa) 2000 UTC.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Koskas lennätte seuraavan kerran multiplayerissä?

tänään, mä ainakin. klo. 2000 UTC (servun yllä pitäjä saksalainen) lisätietoa: http://www.sky-america.com/ voi olla että mun ts servua käytetään, mutta sen saa selville kysymällä Chatin kautta. tämän päiväinen tapahtuma alaskassa potkurikoneilla (tai hekoilla) näin ymmärsin, kun keskustelin yhden johtotyypin kanssa. tämä ei oo mikään norm. multiplayer kerho, myös iäkkäämpiä kiinnostaa (vanhin jäsen 74v.)

-mutta jos tuonne ei halua mennä, niin voin pitää tässä pari tuntia omaa servua auki: alkaen 2min. päästä kun simu on käynnistynyt

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Uskaltaisinko minäkin tulla Anttonin serverille?

Mitä lentokoneita olette siellä käytellyt?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Uskaltaisinko minäkin tulla Anttonin serverille?

Mitä lentokoneita olette siellä käytellyt?

vain ts. servu on multa nyt. muuten ollaan toisella servulla (tänään). ip on 81.179.127.173 ja portiksi pitää laittaa 23457 (default on 23456)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

tänään vois taas lennellä... eli toi skyzonen servu ja käytetään tällästä ts:ää               ts.virpi.net

kanava: FS nordic                salasana: fsn04

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

multiplayer servu: 80.237.173.13

ts:     ts.virpi.net

kanava: FS nordic                 salasana: fsn04

eli niinkuin

nyt mulla olis aikaa lennellä että samat servut ku eilen...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

tuliskos porukkaa lentämään nyt servu on taas 80.237.173.13 ja ts. osoite on sama. ts kanava FSN

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

vladi sai servun korjattua eli dadin.no-ip.org on auki taas

niinkuin tuo sama sivu josta näkee onko auki ja ketä paikalla ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään