Olli Talso

Mitä nyt?

9 viestiä aiheessa

Olen aloittelia kuten huomaatte. ;D mutta asiaan: eli mulla on tunnukset IVAO:oon mut ku meen sinne multiplayeriin nii mites sitte?? Kirjotanko ID numeron vai häh??

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

multiplayeriin?

Otapa pilottiohjelman manuaali kouraan ja lukaise se jos et ole jo niin tehnyt. Jos sen jälkeen on epäselvyyksiä, niin kysy lisää. Ja varmistan nyt vielä, että tiedätkö että mitä tuolla verkossa edes tehdään tarkalleen ja miksi olet sinne liittymässä ja siellä lentämässä?

Ja jokaiselle kysymykselle EI tarvitse aloittaa uutta aihetta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oon lukenu kaikki tutoriaalit ja asentanu ohjelmat ja ottanu yhteyden serveriin jne. Mut Ku siin on se client settings tai joku vastaava mitä laitan connectionii ja mitä hostii ja sitte et miten pääsen lentää ku oon sessionis  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oon lukenu kaikki tutoriaalit ja asentanu ohjelmat ja ottanu yhteyden serveriin jne. Mut Ku siin on se client settings tai joku vastaava mitä laitan connectionii ja mitä hostii ja sitte et miten pääsen lentää ku oon sessionis  ::)

Tuota.. Täytyy sanoa että en saanut mitään selvää :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mä en oo koskaan lentäny muualla kuin offlines ja multiplayeris, mutta nyt kuulostaa siltä kuin olisit yrittänyt liittyä multiplayer servuun, ja lukenu vatsimin/ivaon tutoriaalit???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis IvAp hoitaa sen liittymisen itse. Paitsi jos on FS2002. Lisää detaljeja löytyy siitä manuaalista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oletko nyt ymmärtänyt, että IVAO:lla ja multiplayerillä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Kannattaa ottaa kaikki mahollinen tarkasti selville ja osata asiat. Se ei ole nimittäin kiva mennä mokailemaan mihinkään verkkoon.  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eli tsekkaas ihan ensin IvAc Configutatiosta:

[ attachment removed / expired ]

Onko noi kaks ekaa ruksia samalla lailla kuin mulla?

Oletko nyt ymmärtänyt, että IVAO:lla ja multiplayerillä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Kannattaa ottaa kaikki mahollinen tarkasti selville ja osata asiat. Se ei ole nimittäin kiva mennä mokailemaan mihinkään verkkoon.  8)

Niin siis kyllähän se IvAp käyttää multiplayeria siihen että muu trafiikki näkyy - ihan niinkuin SBkin tekee. Mutta sen kyllä pitäisi mennä automaattisesti jos asetukset oikein - paitsi jos käyttää IvApia toisella koneella (kuten minä) jolloin tuo pitää käsin tehdä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin siis kyllähän se IvAp käyttää multiplayeria siihen että muu trafiikki näkyy - ihan niinkuin SBkin tekee. Mutta sen kyllä pitäisi mennä automaattisesti jos asetukset oikein - paitsi jos käyttää IvApia toisella koneella (kuten minä) jolloin tuo pitää käsin tehdä.

Niin, mutta tarkoitin lähinnä sitä, kun Olli oli laittamassa jotan ip osotteitta multiplayeriin, niin tuolla tiedolla ei aluksi ole väliä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään