Guest Rautatie

Ongelma Multiplayerissa.

13 viestiä aiheessa

Elikkäs mulla on tämänlaatuinen ongelma. Kun olen laittanut IP-Osoitteen ja nimimerkin, ja painan Search, mitään ei tapahdu, vaikka olen varma että IP on oikea, missä on vikaa? Koneessa vai FS2004:ssä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen surkea tietokoneisiin liittyvissä asioissa, joten miten tarkastan palomuurin?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

no jos on esim. virusten torjunta ohjelma, niin voi miettiä että laittaisiko palomuurin hetkeksi pois päältä. mä joudun tekemään aina näin kun pelaan multiplayerissa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

no jos on esim. virusten torjunta ohjelma, niin voi miettiä että laittaisiko palomuurin hetkeksi pois päältä. mä joudun tekemään aina näin kun pelaan multiplayerissa

Voi myös miettiä, kannattaako sitä palomuuria laittaa pois päältä, jos voisi hoitaa muutenkin..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voi myös miettiä, kannattaako sitä palomuuria laittaa pois päältä, jos voisi hoitaa muutenkin..

esim. mä en pysty, erittelemään mitä se päästää läpi ja mitä ei... on/off

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

esim. mä en pysty, erittelemään mitä se päästää läpi ja mitä ei... on/off

Huono palomuuri. Mikä sinulla oikein on, windowsin palomuuri?  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Wintoussin palomuurista:

Ohjauspaneeli -> Windowsin palomuuri -> Poikkeukset ja laita ruksi kaikkiin Microsoft Flight Simulator kohtiin. Itelläni on myös Zone Alarm jossa sama juttu hoituu ZoneAlarm -> Program Control ja listalta Microsoft Flight Simulator -> laita vihreä V -merkki kaikkiin neljään kohtaan; Access (Trusted ja internet) ja Server (Trusted ja Internet).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja muistakaa hyvät ihmiset että siihen windowsin palomuuriin ei kannata luottaa. Kuvittele tilanne, jossa sinua ammutaan singolla.. Nostat eteesi pahvinpalan suojataksesi itseäsi. Tadaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Wintoussin palomuurista:

Ohjauspaneeli -> Windowsin palomuuri -> Poikkeukset ja laita ruksi kaikkiin Microsoft Flight Simulator kohtiin. Itelläni on myös Zone Alarm jossa sama juttu hoituu ZoneAlarm -> Program Control ja listalta Microsoft Flight Simulator -> laita vihreä V -merkki kaikkiin neljään kohtaan; Access (Trusted ja internet) ja Server (Trusted ja Internet).

Mulla on tää kone englanninkielinen, joten saisko ton listan englantina, suomena se ei kyl onnistu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on tää kone englanninkielinen, joten saisko ton listan englantina, suomena se ei kyl onnistu.

Ei riitä. Jos sinulla on Soneran tietoturvaohjelmisto, on koneessasi joku muukin palomuuri. Arvelisin, että se on F-Secure.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään