Otto Kilpirinne

Digijärkkäriä hommaamassa? Ehdotuksia?

29 viestiä aiheessa

Joo, 20D on Canonin setistä aika hyvä pointti, selkeästi enemmän "Pro" kuin 300/350D, ja uudempi kuin Nikonin D70. Jos itse hankkisin nyt canonia katsoisin 20D:n suuntaan aika pitkään..

//Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä tein valintaa justiin 20D:n ja D70:n välillä loppupeleissä. Mulla D70 voitti aika selvästi. Merkittävin ero Nikonin hyväksi on ergonomiassa. Canonissa on kyllä hieman vähäkohinaisempi kenno ja suurempi sarjakuvausnopeus, mutta kumpikaan ei ole minulle erityisen tärkeä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itseäni tuo 20D:n suuri ja kirkas etsin (verrattuna D70:een) miellyttää erityisen paljon. Lisäksi, Canonisti kun olen, niin en ole löytänyt ergonomiasta tai UI:sta mitään puutteita. Kamera sopii kouraan kuin lusikka soppaan, ja sillä kuvaaminen on nautinnollista :).

Tero

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei,

Saanko ehdottaa Canon 20D:tä. Ei ihan mene sinne tonnin luokkaan, mutta onpahan tuossa sitten runkoa usemmaksi vuodeksi eteenpäin, ja kestää takuulla käyttöä ja ominaisuuksissa ei häpeä yhdellekään digijärkkärille.

Tero

Taitaa olla vähän liian kallis tuo 20D minulle. Rahavarani kun ovat rajalliset. Olen kuitenkin vielä aika lapsen kengissä näissä digikuvaus asioissa etc. :)

Mjoo, häivyn nyt maisemista loppuviikoksi, notta hyvää viikon jatketta kaikille. 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään