Guest ale

ivalo-fotoscenery tulossa

12 viestiä aiheessa

:thmbup: :thmbup: :thmbup:

aloin tekemään tällasta fotoskeneryä ivalosta mun isän ottamista kuvista. Aattelin julkistaa sen huomenna illalla mutta mulla on vähän onglelmia osaako joku neuvoa?

Miks toi pohja leijuu tolleen ilmassa  :thmbdn:?

[ attachment removed / expired ]

Miten saan maiseman toimimaan Sebastian Rönlundin maiseman kanssa :o :o? olen ladannut novatekstuurit, mitä pitää tehdä seuraavaksi  8)?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Millä ohjelmalla olet tuota tehnyt? ???

Niin, millä? FSSC tai joku vastaava?

Miks toi pohja leijuu tolleen ilmassa  :thmbdn:?
Veikkaan, että olet laittanut kentän korkeuden väärin. Ivalon kentän korkeus on 481 jalkaa.

Oskari.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei millään pahalla mutta, Älä laita jakoon :D

miksei? ei nyt vielä mutta vähän kun kehittelee ja harjoittelee niin tulee varmasti hyvää jälkeä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miksi ihmeessä tossa pitää olla noin iso kone joka muutamassa kuvassa peittää suurimman osan maisemasta. Tässähän oli tarkoitus esitellä maisemassa olevia ongelmia eikä taivaanlehmää?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Yritäppäs saada kuvia vähän isommalta alueelta Aleksi, niin voit tuon pohjan tehdä Jari Kaskelinin "FS Terrain Calc":lla, sillä se Sairion Esakin nuo upeat maisemansa vääntää(etkös vain?). Eli käsket isäsi käydä kuvaamassa vähän lisää, minkä jälkeen yhdistät kaikki kuvasi saumattomasti yhdeksi isoksi kuvaksi. Sitten lataat Filelibrarystä tuon FS Terrain Calcin, jonka mukana tulee ohjeet, miten se photomaisema oikein tehdään. Sitten jos on vielä jotain epäselvää, voit laittaa lisä kysymyksiä, joihin ainakin Esan luulisi osaavan vastata... ;)

Miten saan maiseman toimimaan Sebastian Rönlundin maiseman kanssa :o :o? olen ladannut novatekstuurit, mitä pitää tehdä seuraavaksi  8)?

Mihinkäs noita novatekstuureja sitten oikein tarvitaan?

Ei millään pahalla mutta, Älä laita jakoon :D

No höh, näkeehän nyt näistä ihan selvästi, että maisema on ihan alkutekijöissään, ja sitä paitsi, mitäs se sua haittaa vaikka Aleksi sen nyt heti julkaisisi? Kukas sen oikein pakottaa lataamaan?

Oskari.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihan hyvä juttu jos nyt saat laitettua ton jakoon "kunnollisena" mutta koita nyt saada toi järkevän näköseksi niin kyllä varmasti tollaselle on käyttöä

//e

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään