Guest anttihaa

Squawkbox3 ei avaudu, Ivaossa on myöskin ongelmia

13 viestiä aiheessa

Koneen tiedot: AMD Althlon XP 1900+, 1.47GHZ, 1.0 gt ram. Käytän fs2004.

Avaan sitten simun kautta tai erillisessä ikkunassa tulee virhe. Avaan simussa ja niin kone ilmittaa että on tapahtunut virhe. Erillisellä ikkunalla avaan niin kuuluu tumbs ääni ja squawkbox sulkeutuu, mutta simu jää päälle. Kannattaisiko hankkia kevyempi squawkbox? Olen ajanut tietokoneen läpi jollain winfixillä jota suositeltiin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tarkoitatko nyt sitä windowsin vakiovirhettä "ohjelma on suorittanut laittoman toiminnon blahblah"?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei squawk box waan sulkeutuu, mutta pelin yhteydessä fs sulkeutuu ja tulle se windowsin virhe juttu.  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Asensin sitten IVAO:n ja siinäkin on jotan vikaa. Jollain pienillä kentillä kaikki on ihan normaalisti aika pitkään taas joskus ei ollenkaan lennojohto ei vastaa ja koneet jää paikoilleen, isommilla kentillä jossa on liikennettä niin tämä sama tapahtuu useammin. Minulle ei mitään tapahdu pystyn lentämään. Elikkä lennon johto lakkaa vastaamasta ja koneet eivät liiku.  :thmbdn:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En usko että vika on FSUIPC:ssa, mutta tarkist anyt kuitenkin. Eli poista Modulsen kansiosta kaikki mikä viittaa FSUIPChen ja lataa uusin versio siitä. Itselläni oli myös ongelmaa, ja nyt toimii.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Poistin tuon viestin minuutti ennen kun ehin kirjoittaa, kun löysin sen, mutta olit näköjään jo ehtinyt vastaamaan.  ;D Oon vähän laiska.  ::)

Mutta tuo DLL tiedosto ei auttanut.  :thmbdn:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Poistin tuon viestin minuutti ennen kun ehin kirjoittaa, kun löysin sen, mutta olit näköjään jo ehtinyt vastaamaan.  ;D Oon vähän laiska.  ::)

Mä oon sairaan nopee  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikäköhän siinä IVAO:ssa voisi olla vikaa kun jonkin ajan päästä lennonjohto ei vastaa ja koneet eivät liiku?  :-\ Koneessa on kyllä huono prosessori. Jos ei vain jaksa pyörittää?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis ei vastaa ollenkaan vai ei välillä?

Tässä mulle mieleen tulevia juttuja tästä äkkisältään:

- Jos käytät voicea niin tarkista että TeamSepakin asetukset on kunnossa. Etenkin jos kuulet lennonjohtajan lähetyksiä (jos sielä siis silloin on radioliikennettä).

- Oothan yhdistäny onnistuneesti, tuleeko ne ilmoitusviestit palvelimelta heti yhdistämisen jälkeen?

- Saatko kommunikoitua lennonjohdon kanssa tekstillä? Jos et jaksolla, niin kokeile yksityisviestejä (.msg efes_ctr Jne tai .chat efes_ctr jollon aukee uus ikkuna)

- Huomioithan että koneet voi seisoskella parkissa kymmeniäkin minuutteja. Mutta jos koneet seisoo missä sattuu esim. rullaustiellä tai kiitotiellä niin on todennäköstä et sulla on jotai ongelmaa multiplayerin kanssa.

Tero ja Sami varmaan osaa varmaan auttaa vparemmin kunhan ehtivät, en niin tuota pilottisoftaa muista ulkoa kun en oo vähää aikaa lennelly saati asennellu sitä. Mutta em. kysymyksiin vastaamalla voidaan varmaan neuvoa paremmin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Asensin simun kokonaan uudelleen eikä ole vielä tullut virheitä pienillä kentillä. Isoilla en ole käynyt. Lentokoneet liikkuu eteen sitten äkillisesti palaa takaisin ja toistaa samaa juttua,kun virhe tapahtuu. Ongelmaa ei ole vielä toistunit onneksi. Joltain olen kuullut että IVAO ei päästä aloittelijoita eli minua isoille kentille. Voisikohan johtua siitä? Teamspeakkia en ole vielä asentainut. Prosessori on 1.47 joka on hyvin pieno eiko se voisi johtua siitä että prosessori ei jaksa pyörittää. ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Asensin simun kokonaan uudelleen eikä ole vielä tullut virheitä pienillä kentillä. Isoilla en ole käynyt. Lentokoneet liikkuu eteen sitten äkillisesti palaa takaisin ja toistaa samaa juttua,kun virhe tapahtuu. Ongelmaa ei ole vielä toistunit onneksi. Joltain olen kuullut että IVAO ei päästä aloittelijoita eli minua isoille kentille. Voisikohan johtua siitä? Teamspeakkia en ole vielä asentainut. Prosessori on 1.47 joka on hyvin pieno eiko se voisi johtua siitä että prosessori ei jaksa pyörittää. ?

Joillain kentillä tosiaan on rajotuksia lentäjien suhteen, mutta niillä ei ole mitään käytännön vaikutusta (eli se ei vaikuta niinkuin esimerkiksi lennonjohtajilla, jotka potkitaan liian pienellä ratingilla heti ulos), eli siitä sen ei pitäisi johtua. Ihan näin sivukommenttina, ne rajoitukset löytyvät täältä.

Virhe kuulostaa vähän jonkinlaiselta lagilta, onhan yhteys siinä vaiheessa vielä päällä? Näin omalla järjellä miettien voisi olla esim. että yhteys on katkennut ja koneet jäävät siksi jummaamaan, tässä tapauksessa (yhteyden katoaminen) niiden pitäisi minusta kyllä poistua.

Jos jaksat, voit laittaa tänne selvitystä ongelmasta, niin ohjelman tekijät auttavat sinua (itse ei ole kuin kokemusta näiden käytöstä ja tuon foorumin lueskelua)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen tässä lennelly monta tesilentoa lentokenttien ympärin. Ongelmia ei ole tullut!  :thmbup:

Jotakin vikaa varmaankin oli simussa, kun kerran toimi uudelleenasennuksen jälkeen. Poistin myös kaikki add-onit.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään