Guest kg

VATSIM probleemaa...

6 viestiä aiheessa

Mulla nyt ois pari ongelmaa koskien tätä VATSIM:ia.

Ensinäkin, olisi mukavaa jos saisin tuon SB:n pääikkunan / chatti-ikkunan näkymään simun "päällä", ettei tarvitsisi joka kerta alt + tabia käyttää simun pienentämiseen ja uhrata samalla sitä aikaa ja konetta..

Ja toinen probleema on, että kun esim. vaihdan taajuuden Kpo:n tornilta tampereen aluetutkaan alkaa minun ääneni kuulumaan kaksinkertaisena minulle...

Kiitos vastauksista jo etukäteen.  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ensinäkin, olisi mukavaa jos saisin tuon SB:n pääikkunan / chatti-ikkunan näkymään simun "päällä", ettei tarvitsisi joka kerta alt + tabia käyttää simun pienentämiseen ja uhrata samalla sitä aikaa ja konetta..

Modules -> SquawkBox 3

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei vaan painat simussa alt nappulaa niin saat sen yläpalkin näkyviin missä lukee modules...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jatkaen aiheesta..

Mistäköhän mahtaa johtua, etten esim. vacc.fi:ssä pääse kirjautumaan my info tms. alueelle vaikka salasana ja ID / kaikki ne muut vaihtoehdot ovat olleet varmasti oikein.. Valittaa nääs "Sisäänkirjautuminen ei onnistunut: Nimi ja salasana eivät täsmää." Vai ovatko nämä palvelut vain ja ainoastaan tietylle kohderyhmälle?

Vacc.fi:n webisivujen salasana on eri kuin vatsimin salasana. Vacc.fi:hin kun liityt (Services->Register) niin saat salasanan muistaakseni mailiboksiisi. Se id-numero on toki sama.

//Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No eipä ole nyt salasanaa kuulunut vaikka rekisteröidyin tonne, ja meinasin rekata toisenkin kerran mutta valitti että olen jo rekisteröitynyt. On nääs hieman hankalaa jos haluaa vaikka mennä tuon ATC:n kokeen läpi, niin ei onnistu jos en ole Suomen VACC:iin rekisteröitynyt. Onke kellään ideoita?

siihen salasanan saamiseen voi kulua useampi päivä. Jos viikkoja menee niin ota yht. vaikka Lasse Heroon. Neuvoi minua joskus vuonna papu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mielummin Miikkaan, kun Lasse ei kiireiltään enää ehdi hoitamaan noita juttuja.

Ja vihjaise Miikalle että mun tunnaria voisi kanssa vähän katsoa ;-) Sama ongelma tässä.. Tosin olen vacc:in jäsen kyllä mutta vatsim-servereiden mielestä niin ei ole.

//Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään