Guest vanhaevinrude

Liittyminen verkkoon muiden joukkoon

11 viestiä aiheessa

No niin, nyt olen kypsytellyt itseäni ja viimein liityin vatsim ja vacc:n joukkoon. Nyt olen ladannut mielestäni kaikki tarvittavat ohjelmat koneelle, ja mieli tekisi kokeilla omia siipiä verkossa, mutta ongelmani on että en tiedä missä järjestyksessä kytken eri ohjelmat päälle. Jospa joku hieman opastaisi minua tässä alkuun niin olisin kovin kiitollinen.

ja niin Flightsimulator versioni on 2004. Kiitoksia 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Waau! Kumpa mäkin olisin noin itsevarma. Joskus on todella into päällä ja johtookin löytyy mutta sitten kuitenkin ajattelee että "emmä kuitenkan osaa" tai "pitää harjoitella vielä laskukierrosta" jne.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikä versio SquawkBoxista käytössä? Ei minulla ainakaan tuollaista ole tullut SquawkBox 3sessa.

-Anssi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sellaista voisin kysyä kuitenkin että saanko ohjaussuuntaohjeita (asteina) lennonjohdolta?

Eli vektoreita. Saa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei voi muuta, kuin siteerata Veli Saarista.  :) Kaikille meille se Vatsimiin siirtyminen on ollut iso askel, ja se ensimmäinen lento kyllä pistää jännittämään. Itse muistan hyvin, kuinka jännitin, kun ensimmäisen kerran aloin latelemaan sanoja jaksolle. Kerran Vatsimissa, Offlineen ei palaa.  ;D :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään