Guest LEMPPA

Mikä olisi paras tyyli/ohjelma? millä voitaisiin lentää kaverin kanssa kahestaan

12 viestiä aiheessa

siis saahan sinne toki muitakin tulla mutta olisi kiva saada toimimaan ensin edes kahdestaan

multiplayeriä me ei tajuttu :-[, onko muita ohjelmia?

kun olen saanut sen käsityksen ettei esim. VATSIMilla voi lentää pelkästään kaksin... ???

eli jos joku viittsisi kertoa miten esim. tuota multiplayeriä käytetään vaihevaiheelta kiitos.

mielellään näin:

1. teet sitä

2. teet tätä

3. jne.

jos joku osaisi auttaa niin olisin toooosi kiitollinen :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Multiplayer kannattaa tajuta jos haluaa vain kahdestaan (tai muulla pienellä ryhmällä) lentää.  ;D  Ei oikein ole muita vaihtoehtoja.

Eihän se ole sen kummempaa kuin että yksi luo serverin oman simunsa kautta ja muut sitten yhdistävät siihen ip-osoitteen perusteella. Toiminee varmaan ihan samoin kuin kaikkien muidenkin pelien moninpelit lähiverkossa / netin yli (ilman erillistä peliserveriä).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ok

kyllähän mä saan sellasen servun tehtyä tolla HOST toiminnolla mutta kaveri ei löydä mitään servua vaikka mielestäni olen kyllä antanut palomuurillekin luvan että saa päästää FS:n läpi...

ja mistä saan tietää perustamani servun IP:n vai onko se oman koneeni IP

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tarkista ensin IP:si, mene sen jälkeen FlightSimulatoriin (FS2004).  Sieltä vasemmalta klikkaa Multiplayer, valitse sitten Open Multiplayer Session. Sitten teet "servun", eli klikkaa Host...

Sitten tee servun asetukset eli kirjoita nimi Session Name kohtaan, esim. Samin Servu. Sitten kirjoita Session commentseihin jotain tietoja, esim. "Hävittelyä" tai "Cessnailua". Tee salasana jos haluat Password kohtaan. Max pilots kohtaan maksimi lentäjien määrä mitä servulla voi olla. Sitten vaan OK.

Näin se tietääkseni toimii.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tai Suorita -> cmd -> ipconfig

itse käytän aina tuota.

Tuolla saa koneen IP:n joka ei välttämättä ole sama kuin koneen ulospäin näkyvä IP. Jos on esim. NAT välissä niin toi antaa väärän IP:n.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tai Suorita -> cmd -> ipconfig

itse käytän aina tuota.

Ja tuota on kenties hitaampaa linkittää kaverille multiplayeriä varten, koska tuosta ei pysty kopioimaan..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja tuota on kenties hitaampaa linkittää kaverille multiplayeriä varten, koska tuosta ei pysty kopioimaan..

Paina oikeeta nappia, valitse merkitse, maalaa IP ja paina enteriä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitkä kaikki ohjelmat pitää palomuurista päästää läpi?

kun nyt on päästettynä Fs9.exe ei muita Fs:ään liittyviä

voiko taloyhtiön oman modeemin sisäinen palomuuri blokata tälläisen jutun? (ei ainakaan Need for Speed Most Wantedin verkkopeliä blokannut)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään