Jorma Silo

Liikenne lisääntynyt Itä-Helsingin yllä?

4 viestiä aiheessa

Olen tässä Itä-Helsingin rantoja hampparoidessani ollut huomaavinani, että liikenne olisi keväästä lähtien lisääntynyt huomattavasti tässä päällä. Puron Sami Atraimellaan on tietysti aina ennenkin töräyttänyt Tallinnasta tullessaan tuosta aika liki, mutta nyt siitä menee paljon useampi muukin. Kun kysyin jutusta sipoolaisilta tutuiltani, nämä olivat samaa mieltä. Mikäs sen mukavampaa; mulla on nyt koko ajan kiikari käden ulottuvilla.

Olen epäillyt, että tämä liittyisi EFHK:n kiitorataremonttiin. Onko ihan väärä havainto ja teoria?

--- Jorma

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En kyllä muista, että 33 olisi ollut juuri enempää (ehkä nyt ihan vähän enemmän)käytössä kuin normaalistikaan, mutta enpä tosin H24 töissä olekaan...

Yksi asia, mikä koneiden liikehdintään vaikuttaa, on Upinniemen edustan D-alueet, jotka ovat olleet aktiivisina kohtuu korkealle, n. 11000 ft saakka. Aluerykelmä on sen verran laaja, että esim. EETN:stä tulevat koneet ovat kiertäneet paljon MOHNIn kautta esim. 04L:lle, jotta pääsevät ajoissa alas.

JLa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En kyllä muista, että 33 olisi ollut juuri enempää (ehkä nyt ihan vähän enemmän)käytössä kuin normaalistikaan, mutta enpä tosin H24 töissä olekaan...

En minäkään ole ollut H24 kuvaamassa, mutta voin kyllä vahvistaa, että viime viikkoina 33 on ollut tavallista useammin käytössä laskuihin voimakkaiden pohjoisenpuoleisten tuulten vuoksi. Edellisen kerran kohdallani 33:a käytettiin laskuihin 19. maaliskuuta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään