Guest vanhaevinrude

FSInn

2 viestiä aiheessa

Toimiiko mielestänne FSInn ohjelma minulla oikein, kun kirjaudun vatsim verkkoon, niin kuulen headsetistäni kaksi piippausta, ja sen jälkeen olen verkossa ja kentällä.Sitten viritän koneen (com1) radion esim.tornin taajuudelle, niin kuulen jälleen piippauksen. Mutta kun sitten olen koneeni kanssa kentällä niin en kuule lainkaan mitään radioliikennettä...voisiko syy olla hiljainen kenttä..minulla on koneessani roger wilco..avc tunner ja teamspeak...mutta niitähän ei pitäisi tarvita jos käytössä on FSInn ohjelma. Toinen kysymykseni olisi että missä voisin määrittää mikrofonilleni painikkeen, jota painan aina kun haluan lähettää puhettani. Kiitoksia kovin kaikesta avusta :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu eihän sieltä radiosta mitään kuulu, jos ei kukaan satu puhumaan samalla taajuudella. Ruuhkaisemmilla kentillä saattaakin sitten jopa joutua vähän odottamaan, että ehtii johonkin väliin sanoa sanottavansa...  ;)

Mikrofoninappulan saat määriteltyä FSFDT Control Panelissa (FSFDTCP.EXE) kohdasta Voice ja sen alla verkosta riippuen käytettävän äänisoftan valikosta. Jos lennät Vatsimissa, niin varmista, että Teamspeak ja Roger Wilco ovat pois käytöstä (rasti pois "Enable Teamspeak/RW on this computer"-ruuduista).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään