Olli Talso

Lentokaveria VATSIMiin

12 viestiä aiheessa

Eli olisko täällä ketään lentokaveria VATSIMiin? Itse lennän fs9:sillä minä voisin lentää joka päivä klo 15.00 eteenpäin paitsi tiistaina ja torstaina. Kellonajat voisi suunnitella jo etukäteen. Ja lentosuunnitelmaakin mietittäisiin vaikka messsengerin kautta jos kyseinen henkilö omistaa messengerin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve Olli!

Kyllähän siellä niitä kavereita löytyy  ;)

Nojjoo, kerrotko tarkemmin ideasi..Eli lähinnä tarvitset apua lentosuunnitelman täyttämisessä vai co-pilottiako tarvitset?  :)

Terv, Antti

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja annan pienen vinkin että VATSIMissa ei todellakaan kannata kokeilla muodostelmalentoa sillä SB saattaa näyttää koneet eri paikoissa missä todellisuudessa ovat.

FSInn tarjoaa Vatsimissakin tarvittaessa haluttujen koneiden välille suoran P2P-yhteyden, jolloin lentokoneiden paikat päivittyvät huomattavasti nopeammin, jopa 40 kertaa sekunnissa. Onnistuu muodostelmalentokin.  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

:o Perhana, pitänee kokeilla! SB:n kanssa ainakin ihan mahdotonta.

Onko jo kokeiltu laittaa sb:stä "formation flying mode" päälle?

Antti

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siitä en tiedä muutakuin sen että FSinn on vaikeakäyttöinen. :P

Ei voi olla kun minäkin sen kerran olen helposti oppinut...  ;D

FSInnin/FSCopilotin mukana tulee muuten vissiin mahdollisuus asentaa simuun joitakin lisätoimintoja (itse en ole tosin vielä kokeillut), kuten muun muassa GPWS, Pushback, jonkinlainen Active camera -tyyppinen juttu, sekä toiminto joka pitää simun kellon ajassa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään