Juho Penttilä

CH Products Yoke ja Rudder Pedals. Mistä?

14 viestiä aiheessa

Tilasin kesäkuun alussa verkkokauppa.com:sta kyseiset tuotteet ja tänään sain sähköpostin, jossa kuulemma tuotteen saapumisessa myymälään voi kestää vielä 4 viikkoa. Mielestäni kuuden viikon toimitusaika on nykypäivänä aivan liikaa. Saako näitä kyseisiä tuotteita jostain muualta Suomesta, vai pitääkö ostaa netistä (esim. flightsimshop.se).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oon muutaman kerran käynyt EFHK:lta tullessa eikä silloin ainakaan ole osunut silmään. PC Superstoressa en myöskään ole nähnyt niitä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Gigantissa on joskus ollut jotain irtokappaleita. Käy kattomassa.

Gigantissa ovat kausituotteita, eli lähinnä jouluna löytyypi.....

Itse tilasin verkkokauppa.com:sta kesäkuun alussa yoken ja throttlen. Throttlesta tuli email noin viikko tilauksen jälkeen, että ko. esine olisi noudettavissa. Yokea odotellaan edelleen.

Tiedotus muuten pelaa hyvin verkkokauppa.com:in puolelta kännykkään ja sähköpostilla ;).

T: JJ

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Gigantissa ovat kausituotteita, eli lähinnä jouluna löytyypi.....

Itse tilasin verkkokauppa.com:sta kesäkuun alussa yoken ja throttlen. Throttlesta tuli email noin viikko tilauksen jälkeen, että ko. esine olisi noudettavissa. Yokea odotellaan edelleen.

Tiedotus muuten pelaa hyvin verkkokauppa.com:in puolelta kännykkään ja sähköpostilla ;).

T: JJ

Joo tiedotuksessa ei ole mitään vikaa. Näyttäisi muuten, että saadaan varmaan samaan aikaan nuo tuotteet sitten :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt on sitten kyseiset tuotteet asennettuna. Kertoisiko joku, miten saan noihin propeller ja mixture säätimiin säädettyä eri toimintoja. Simun assignments sivu ei tunnista noita kun koitan asettaa niille eri toimintoja. Olen myös kokeillut mukana tullutta ohjelmaa, mutta siitäkään ei näytä olevan apua.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä simun kuuluu osata niitä käsitellä siinä kuin muitakin akseleita. Toimivatko ne kalibrointinäytössä?

Toimivat, sehän tässä ihmetyttääkin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ai jaa, taidanpa arvata: Onhan sulla oikea ohjain valittuna simussa, kun yrität antaa toimintaa akselille? Oletuksena Pro Pedals on aina aktiivisena, jos ei sitä vaihda siitä valintaruudusta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä on valittuna tuo Yoke kun koitan asettaa. Äsken sain mixture-kahvaan asennettua haluamani, mutta propelleriin en edelleenkään ole saanut mitään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis kun painat change assignment ja liikutat kahvaa, ruutuun ei tule mitään? Ja olet kalibroinut sen varmasti?

Lopputuloksena tuossa pitäisi FS9.CFG:hen saada tuon ohjaimen kohdalle jotain sellaista kuin:

AXIS_EVENT_04=AXIS_PROPELLER_SET

AXIS_SCALE_04=127

AXIS_NULL_04=1

Oletuksena sille pitäisi ollakin tuo, koska se on devices.cfg:n [CH FLIGHT SIM YOKE USB] -osiossa. Kyllä ne voi suoraan FS9.cfg:henkin kirjoittaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kalibroitu on ja tuollainen kohta löytyy fs9.cfg:sta. Silti propeller-säädin säätää vieläkin peräsintä välillä, vaikka olen sen toiminnon siltä poistanut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä tule mieleen mitään muuta enää tuosta sitten. Joku sulla simussa takkuaa, mutta en osaa sanoa mistä päästä lähteä avaamaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään